مسئول RTO می گوید Uber، Ola برای مجوزهای Aggregator در ماهاراشترا درخواست دهید

یکی از مقامات دفتر حمل و نقل منطقه ای (RTO) روز جمعه در اینجا گفت که ارائه دهندگان خدمات سواری Ola و Uber برای مجوزهای تجمیع کننده از دولت ماهاراشترا درخواست کرده اند.

مجموعه دستورالعمل‌هایی که توسط مرکز و دولت ماهاراشترا ارائه شده است، چنین شرکت‌های مبتنی بر اپلیکیشن را ملزم به دریافت مجوز می‌کند. در حال حاضر دولت نمی تواند در صورت تخلف این اپراتورها به نحو احسن اقدام کند و مجوز می تواند این وضعیت را تغییر دهد.

اگرچه Ola به سؤالات PTI در مورد برنامه پاسخ نداد، سخنگوی اوبر ارسال را در RTO تأیید کرد.

به گفته این مقام، شرکت‌های خدمات حمل‌ونقل سواری بر اساس دستور دادگاه عالی، برای مجوز تجمع در Tardeo RTO بمبئی، که صلاحیت قضایی کل شهر جزیره را دارد، درخواست کرده‌اند.

بهارات کالاسکار، افسر حمل و نقل منطقه ای Tardeo RTO، به PTI گفت که آنها 3-4 روز پیش درخواست هایی از Ola و Uber برای مجوزهای تجمیع کننده دریافت کردند.

سخنگوی اوبر گفت: “اوبر در مهلت تعیین شده توسط دادگاه عالی به خوبی درخواست داده است.”


از گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای چرخشی یا خنک‌کننده مایع گرفته تا عینک‌های AR فشرده و گوشی‌هایی که می‌توانند به راحتی توسط صاحبان آن‌ها تعمیر شوند، بهترین دستگاه‌هایی را که در MWC 2023 در Orbital دیده‌ایم، پادکست Gadgets 360، مورد بحث قرار می‌دهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

او گفت که درخواست ها در حال بررسی هستند و متعاقباً برای تصمیم گیری نهایی در مورد اعطای مجوز در اختیار اداره حمل و نقل منطقه شهری بمبئی (MMRTA) قرار خواهند گرفت.

ماه گذشته، دادگاه عالی به جمع‌آورندگان تاکسی مبتنی بر اپلیکیشن دستور داده بود تا اگر می‌خواهند به فعالیت خود در ماهاراشترا ادامه دهند، تا 6 مارس برای دریافت مجوز اقدام کنند.