مسابقه جام جهانی هند و پاکستان T20: نحوه تماشای پخش زنده

“نیوزیلند مانند آفریقای جنوبی اسب تیره ای است… این شرایطی است که آفریقای جنوبی در ماه های سپتامبر تا اکتبر در خانه با آنها روبرو می شود. آنها به چنین شرایطی عادت کرده اند.» وی در رابطه با شرایط بد جوی گفت.

IND vs PAK ICC T20 World Cup: مسابقه هند و پاکستان T20 ساعت چند است؟

بابر اعظم هدایت تیم پاکستانی را برعهده دارد و محمد رضوان تنها دروازه بان این تیم است. در ترکیب باقیمانده خوشدل شاه، شان مسعود، آصف علی، حیدرعلی، افتخار احمد، شاداب خان، محمد نواز، محمد وسیم، نسیم شاه، عثمان قدیر، شاهین افریدی، محمد حسنین و حارث رئوف حضور دارند.

هند با چه کسی روبرو است؟

مسابقه هند و پاکستان T20 – در کنار سایر بازی‌های آینده این مجموعه – از دیزنی + هاتستار به صورت زنده پخش خواهد شد.

در تلویزیون، مسابقه هند و پاکستان T20 از شبکه استار اسپورت – که شامل کانال های Star Sports 1 و Star Sports Select HD است، پخش خواهد شد.

تیم های IND در مقابل PAK T20 جام جهانی

هیئت رسمی کنترل کریکت در هند (BCCI) تیم های مورد انتظار برای هر دو تیم را حذف کرده است:

قبل از مسابقه هند و پاکستان T20، ساچین تندولکار، بازیکن سابق کریکت هندی پیش بینی جسورانه ای کرده است و حتی چهار بازیکن نیمه نهایی خود را برای مسابقات انتخاب کرده است. “بله، ما شانس بسیار خوبی داریم. این تیم متعادل است و ما ترکیبی را داریم که بیرون برویم و تحویل دهیم. او با اشاره به شانس هند برای قهرمانی در جام جهانی به تلگراف گفت: در واقع، من به شانس هایمان و رسیدن به تمام مسافت امیدوار هستم. او علاوه بر هند، سه تیم دیگر را که در مراحل پایانی به پایان می‌رساند، فهرست کرد – پاکستان، استرالیا و انگلیس.

یازدهم ابتدایی هند (در زمان نگارش): روهیت شارما (کاپیتان)، سوریاکومار یاداو، کی‌ال راهول، ویرات کوهلی، آکسار پاتل، دیپاک هودا، هاردیک پاندیا، دینش کارتیک (دارنده ویکت)، ریشابه پنت (دارنده ویکت)، یوزوندرا چاهال، هارشال پاتل، آرشدیپ سینگ، بوونشوار کومار، راویچاندران اشوین و محمد شامی.

اشتراک Disney+ Hotstar Super – که به شما امکان می‌دهد در هر دستگاهی که می‌خواهید تماشا کنید – از Rs شروع می‌شود. 899 در سال Disney+ Hotstar Super محتوای تبلیغاتی را با وضوح حداکثر 1080p و دو دستگاه در یک زمان ارائه می دهد.

مسابقه جام جهانی T20 بین هند و پاکستان برای یکشنبه، 23 اکتبر از ساعت 1:30 بعد از ظهر به وقت IST، در زمین کریکت ملبورن، در ملبورن، استرالیا برنامه ریزی شده است. پرتاب سکه نیم ساعت قبل از شروع مسابقه، در ساعت 13:00 IST در هند/ 6:30 بعد از ظهر ACT برای استرالیا انجام خواهد شد.

IND vs PAK ICC T20 World Cup: نحوه تماشای پخش زنده

روز پنجشنبه 27 اکتبر، هند در زمین کریکت سیدنی استرالیا به مصاف هلند خواهد رفت. دومین T20 ODI قرار است در ساعت 12:30 بعدازظهر IST آغاز شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

می‌توانید بدون اشتراک تماشا کنید، اما حساب رایگان فقط به شما امکان می‌دهد پنج دقیقه محتوای زنده کریکت را تماشا کنید.

اگر فقط با تلفن تماشا می‌کنید، اشتراک Disney+ Hotstar Mobile توصیه می‌شود. قیمت روپیه 499 سالانه، رزولوشن 1080p را ارائه می دهد، اما در هر زمان تنها به یک صفحه نمایش محدود می شود.

هند و پاکستان قرار است در اولین دور مسابقات جام جهانی مردان ICC به مصاف یکدیگر بروند. رقبای سرسخت آخرین بار در جام ملت های آسیا که در دوبی برگزار شد دو ماه پیش به مصاف هم رفتند که شاهین ها با پنج ویکت پیروز شدند. این مرحله جدید استرالیایی به عنوان یک زمین رستگاری برای ارتش آبی عمل می کند، تا زمانی که بارش باران برنامه ها را خراب نکند. اداره هواشناسی استرالیا احتمال بارش را 90 درصد در ملبورن اعلام کرده است، در حالی که برخی از مناطق کشور با سومین روز متوالی بارش باران مواجه است.