مشاهده شد که واتس‌اپ روی پیام‌های متنی «یک بار مشاهده» در آخرین نسخه بتا اندروید کار می‌کند

بر اساس گزارشی که توسط ردیاب ویژگی واتس اپ WABetaInfo منتشر شده است، سرویس پیام رسان محبوب اخیراً نسخه 2.22.25.20 واتس اپ را از طریق برنامه بتا Google Play برای اندروید منتشر کرده است. این نسخه بتا واتس اپ شامل ارجاعاتی به ویژگی است که به کاربران اجازه می دهد پیام های متنی “یک بار مشاهده” ارسال کنند.

واتس اپ در حال حاضر کاربران را از گرفتن اسکرین شات از تصاویر و ویدیوهای «یک بار مشاهده» مسدود می کند. علاوه بر این، حتی امکان اشتراک گذاری، فوروارد، کپی و ذخیره آنها وجود ندارد. ردیاب ویژگی می‌گوید که این امکان وجود دارد که واتس‌اپ همچنین هنگام مشاهده پیام‌های «یک بار مشاهده» در به‌روزرسانی آینده، اسکرین‌شات‌ها را مسدود کند.

طبق ردیاب ویژگی، واتس‌اپ روی دکمه‌ای کار می‌کند که در کنار نوار چت قرار دارد، جایی که کاربران قبل از ارسال پیام‌ها را تایپ می‌کنند. بر اساس این گزارش، دکمه ای که برای ارسال پیام ها استفاده می شود، یک نماد قفل را نیز نمایش می دهد، که می گوید ظاهر این ویژگی ممکن است قبل از انتشار نهایی تغییر کند.

در همین حال، واتس اپ نیز برای کاربران iOS پیشرفتی را ارائه کرده است که به آنها اجازه می دهد رسانه ها را با زیرنویس ارسال کنند. دارندگان آیفون می‌توانند زیرنویس‌هایی را به رسانه‌های فوروارد شده در واتس‌اپ اضافه کنند که می‌توانند به صورت دستی حذف شوند. این ویژگی در آخرین نسخه برنامه در اپ استور برای کاربران iOS در دسترس است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

واتس اپ در حال کار بر روی قابلیتی است که لایه بیشتری از حریم خصوصی را به پیام های کاربران خود اضافه می کند. این سرویس پیام رسانی در حال حاضر به کاربران اجازه می دهد تا تصاویر و ویدیوها را به عنوان پیام “یک بار مشاهده” ارسال کنند. اینها طوری طراحی شده اند که به محض مشاهده ناپدید شوند. یک ردیاب ویژگی اکنون واتس اپ را شناسایی کرده است که بر روی توانایی ارسال پیام های متنی “یک بار مشاهده” در اندروید کار می کند. این ویژگی هنوز در حال توسعه است، به این معنی که آزمایش‌کنندگان بتا نمی‌توانند آن را امتحان کنند، حتی اگر آخرین نسخه آزمایشی را روی تلفن خود نصب کرده باشند.

نمایش یک بار برای پیام‌های متنی که توسط یک ردیاب ویژگی مشاهده شده است.
اعتبار عکس: WABetaInfo

مشاهده واتساپ یکبار متن wabetainfo whatsapp

سرویس پیام‌رسانی متعلق به متا اخیراً ویژگی جدیدی به نام «پیام خود را در iOS و Android» معرفی کرده است که به کاربران امکان می‌دهد پیام‌ها را برای خودشان ارسال یا فوروارد کنند. کاربران واتس‌اپ می‌توانند پیام‌ها را از چت‌های دیگر برای خود فوروارد کنند و حتی محتوای برنامه‌های دیگر را مستقیماً در چت با خود در واتس‌اپ به اشتراک بگذارند.