مشخصات کلیدی Asus ROG Phone 7 قبل از عرضه در 13 آوریل اعلام شد

همه این مشخصات با مواردی که در اطلاعات قبلی به بیرون درز کرده بود، مطابقت دارد که نشان می‌داد Asus ROG Phone 7 اندروید 13 را با پوسته سفارشی ROG UI در بالا راه‌اندازی می‌کند.


ریلمی ممکن است بخواهد Mini Capsule ویژگی تعیین کننده Realme C55 نباشد، اما آیا در نهایت یکی از مشخصات سخت افزاری گوشی خواهد بود که در مورد آن صحبت می شود؟ ما در این مورد در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

منبع اطلاعاتی اضافه می کند که انتظار می رود ROG Phone 7 به یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی مجهز شود. وی همچنین بیان می کند که وزن این گوشی احتمالا کمتر از 240 گرم خواهد بود و دارای رتبه IP54 خواهد بود.

طبق پست Weibo توسط Digital Chat Station، گوشی هوشمند آینده ایسوس ROG Phone 7 دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED با نرخ تازه سازی 165 هرتز خواهد بود. منبع اطلاعاتی اضافه کرد که این گوشی از چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 قدرت می گیرد و دارای رم LPDDR5X و حافظه داخلی UFS 4.0 خواهد بود.

گزارش دیگری که با مشخصات ذکر شده مطابقت دارد همچنین به مشخصات کلیدی Asus ROG Phone 7 Ultimate اشاره می کند که انتظار می رود در کنار Asus ROG Phone 7 پایه عرضه شود. این گزارش ادعا می کند که مدل رده بالاتر در پیکربندی با 16 گیگابایت رم در دسترس خواهد بود. و 512 گیگابایت حافظه داخلی.

علاوه بر این، واحد دوربین سه گانه پشتی Asus ROG Phone 7 شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز 13 مگاپیکسلی و یک لنز 5 مگاپیکسلی است. انتظار می‌رود دوربین جلویی به سنسور 32 مگاپیکسلی مجهز شود.

عرضه سری ROG Phone 7 ایسوس در 13 آوریل تایید شده است. این سری احتمالاً دارای مدل پایه ایسوس ROG Phone 7، ROG Phone 7D و یک مدل برتر ROG Phone 7 Ultimate خواهد بود. پیش بینی می شود ایسوس ROG Phone 7 به عنوان جانشین Asus ROG Phone 6 که در ژوئیه 2022 معرفی شد، عرضه شود، پیش از معرفی رسمی آن در چندین وب سایت گواهینامه دیده شده بود که برخی از مشخصات کلیدی را پیشنهاد می کرد. یک منبع آگاه اکنون به چندین مشخصات کلیدی دستگاه آینده ایسوس اشاره کرده است.