مشخصات Lava Agni 2 5G، جدول زمانی راه اندازی لو رفت. مدیاتک Dimensity 1080 SoC اشاره شده است

طبق این گزارش، Lava Agni 2 5G دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی HD+ با نرخ رفرش 90 هرتز خواهد بود. همانطور که گفته شد، انتظار می‌رود که پردازنده هشت هسته‌ای MediaTek Dimensity 1080 SoC به همراه 8 گیگابایت رم داشته باشد.

اولین گوشی هوشمند 5G توسط Lava، Agni 5G، دارای یک تراشه مدیاتک Dimensity 810 در زیر کاپوت است. از دیگر ویژگی های برجسته این گوشی می توان به صفحه نمایش 6.78 اینچی فول اچ دی پلاس، تنظیمات دوربین چهارگانه پشتی با حسگر اصلی 64 مگاپیکسلی و 8 گیگابایت رم اشاره کرد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی می کند.

Lava Agni 5G در سال 2021 به عنوان اولین تلفن 5G توسط سازنده داخلی گوشی های هوشمند Lava International در هند معرفی شد. اکنون گفته می شود که Lava Agni 2 5G به عنوان جانشین ادعایی در خط لوله قرار دارد. قبل از هر گونه تایید رسمی، مشخصات کلیدی و جدول زمانی راه اندازی دستگاه به صورت آنلاین منتشر شده است. انتظار می رود Lava Agni 2 5G از پردازنده هشت هسته ای MediaTek Dimensity 1080 SoC همراه با 8 گیگابایت رم استفاده کند. این گوشی می تواند توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 44 واتی پشتیبانی شود. گفته می شود Lava Agni 2 5G در اواسط مارس یا آوریل در هند به طور رسمی عرضه می شود.


OnePlus 11 5G در رویداد راه اندازی Cloud 11 این شرکت راه اندازی شد که همچنین شاهد معرفی چندین دستگاه دیگر بود. ما در مورد این گوشی جدید و تمام سخت افزار جدید OnePlus در Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

لازم به یادآوری است که Lava Agni 5G در نوامبر 2021 با قیمتی معادل روپیه عرضه شد. 19999 برای نسخه 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی.

برای اپتیک، Lava Agni 2 5G می‌تواند یک واحد دوربین سه‌گانه پشتی، به رهبری یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از تثبیت‌کننده تصویر نوری (OIS) داشته باشد. برای عکس های سلفی، انتظار می رود که یک سنسور 16 مگاپیکسلی در جلو داشته باشد. این می تواند 128 گیگابایت حافظه داخلی را ارائه دهد که از طریق کارت microSD پشتیبانی می کند. همچنین گفته می‌شود که شامل یک اسکنر اثر انگشت در کناره برای احراز هویت و یک پورت USB Type-C برای اتصال است. گفته می شود این گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 44 واتی است.

Tipster Paras Guglani (@passionategeekz)، با همکاری Pricebaba، جدول زمانی راه اندازی و مشخصات کلیدی Lava Agni 2 5G را فاش کرد. گفته می شود گوشی هوشمند 5G در اواسط مارس یا آوریل رونمایی می شود. این نشت نشان می دهد که قیمت آن می تواند بین روپیه باشد. 20000 و روپیه 25000 در هند