مشخصات OnePlus Nord Buds 2 قبل از عرضه در 4 آوریل به بیرون درز کرد. به پشتیبانی از شارژ سریع اشاره شده است

علاوه بر این، انواع رنگ‌های OnePlus Nord Buds 2 نیز به بیرون درز کرده است. حدس زده می‌شود که هدفون‌ها در دو رنگ – خاکستری تندر و سفید رعد و برق عرضه شوند.

این فاش همچنین نشان می‌دهد که OnePlus Nord Buds 2 می‌تواند یک نسخه تغییر نام تجاری از OnePlus Buds Ace باشد که ماه گذشته در چین عرضه شد. هدفون های این شرکت دارای ویژگی های مشابهی مانند عمر باتری تا 36 ساعت، کاهش نویز ANC، درایور صوتی دینامیک 12.4 میلی متری، استاندارد IP55 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب و پشتیبانی از شارژ سریع هستند.


OnePlus 11 5G در رویداد راه اندازی Cloud 11 این شرکت راه اندازی شد که همچنین شاهد معرفی چندین دستگاه دیگر بود. ما در مورد این گوشی جدید و تمام سخت افزار جدید OnePlus در Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

OnePlus Nord Buds 2 در کنار OnePlus Nord CE 3 Lite در تاریخ 4 آوریل در هند عرضه خواهد شد. این شرکت قبلاً تاریخ راه اندازی را در وب سایت رسمی هند و توییتر تأیید کرده است. اگرچه هنوز چند روزی تا معرفی این هدفون ها باقی مانده است، اما یک منبع آگاه لیست دقیق مشخصات Nord Buds 2 آینده را به بیرون درز کرده است. آنها به عنوان جانشین OnePlus Nord Buds که سال گذشته در هند معرفی شد، عرضه خواهند شد.

Tipster Mukul Sharma (توئیتر: @ Stufflistings) دارد لو رفته مشخصات ظاهری OnePlus Nord Buds 2 آینده. گفته می شود هدفون ها از شارژ سریع پشتیبانی می کنند و تا 36 ساعت زمان پخش را همراه با قاب ارائه می دهند. او همچنین اشاره کرد که این هدفون ها دارای قابلیت حذف نویز فعال تا 25 دسی بل و درایورهای تیتانیومی دینامیک 12.4 میلی متری خواهند بود. از دیگر ویژگی های فاش شده می توان به طراحی 4 میکروفون و استاندارد IP55 مقاوم در برابر آب و گرد و غبار اشاره کرد.

در همین حال، این شرکت طراحی و انواع رنگ‌های OnePlus Nord CE 3 Lite آینده را نیز به اشتراک گذاشته است. این تلفن همراه با یک صفحه نمایش حفره دار با تراز وسط عرضه خواهد شد. این دوربین دارای یک دوربین سه گانه پشتی با فلاش LED، همراه با نام تجاری OnePlus است و به نظر می رسد در یک گزینه رنگ جدید لیمویی عرضه شود.