مشخصات Realme C55 در تاریخ 7 مارس به صورت جهانی راه اندازی می شود

انتظار می‌رود که Realme C55 از چیپست MediaTek Helio G88 پشتیبانی کند و از شارژ SUPERVOOC 33 واتی پشتیبانی کند و به باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شود.

یکی دیگر از اطلاعات لو رفته قبلی از YouTuber Official Complete Selular که در گزارشی توسط Gizmochina ذکر شده است، نشان می دهد بسیاری از مشخصات مهم Realme C55، که گفته می شود دارای یک قاب ضخیم بالا و پایین، با یک پورت USB Type-C در پایین با یک جک 3.5 میلی متری صدا و مشبک بلندگو.

Tipster Paras Guglani (@passionategeekz) در a توییت انتظار می رود Realme C55 در 7 مارس در سطح جهانی عرضه شود و از 8 مارس به فروش برسد. وی افزود که احتمالاً این مدل اواخر امسال در هند عرضه می شود. او همچنین به چند مشخصات کلیدی اشاره کرد که ممکن است دستگاه ادعا شده Realme با آنها وارد شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

Realme C55 این راهپیمایی را در هند راه اندازی می کند ✅✅🇮🇳🇮🇳

#من واقعی pic.twitter.com/bkAKggnFgZ

— پاراس گوگلانی (@passionategeekz) 26 فوریه 2023

افشای دوم همچنین رندرهای طراحی گوشی هوشمند آینده را ارائه می دهد و نشان می دهد که Realme C55 ممکن است اولین گوشی سری C این شرکت با صفحه نمایش پانچ باشد. همانطور که در تصاویر فاش شده ذکر شده در این گزارش مشاهده می شود، قسمت پشتی این مدل عمدتاً دارای روکش مات است و تنها قسمتی براق در اطراف واحد دوربین دوگانه دارد. این گوشی همچنین دارای یک اسکنر اثر انگشت در کناره است.

ضمیمه این توییت، یک تصویر تبلیغاتی لو رفته از گوشی Realme C55 است که نشان می دهد این دستگاه در رنگ Sunshower در دسترس خواهد بود. افشای دیگری توسط Price Baba نشان می دهد که گوشی هوشمند Realme C55 در رنگ مشکی نیز موجود خواهد بود.

یک ویدیوی تبلیغاتی که اخیراً توسط همین اطلاعات افشا شده است، همچنین دو ماژول دوربین پشتی مجزای Realme C55 ادعایی را نشان می‌دهد. این کلیپ کوتاه 10 ثانیه ای همچنین دکمه پاور در لبه سمت چپ دستگاه را به عنوان دارای اسکنر اثر انگشت نشان می داد. به طور کلی، طراحی شبیه به گوشی هوشمند Redmi 10 4G است که در فوریه 2022 عرضه شد.