مشخصات Realme GT Neo 6، پردازنده Neo 6 Pro، فضای ذخیره سازی و باتری قبل از معرفی به بیرون درز کرد


ریلمی ممکن است بخواهد که Mini Capsule ویژگی تعیین کننده Realme C55 نباشد، اما آیا در نهایت یکی از مشخصات سخت افزاری گوشی خواهد بود که در مورد آن صحبت می شود؟ ما در این مورد در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

به تازگی، طراحی Realme GT Neo 6 به بیرون درز کرده است. گمان می‌رود که این گوشی هوشمند دارای یک پنل پشتی دو رنگ در سایه سبز با یک جزیره بزرگ مستطیلی دوربین با 3 سنسور دوربین و یک ماژول فلاش LED در پشت است. علاوه بر این، یک لوگوی اسنپدراگون نیز در پنل پشتی دیده می‌شود که نشان می‌دهد این گوشی از یک SoC اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده می‌کند که با جزئیات اخیر درز کرده است.

طبق گزارش ها، ریلمی قصد دارد نسخه بعدی گوشی های هوشمند سری GT Neo خود را در چین عرضه کند. انتظار می رود با نام Realme GT Neo 6 و Realme GT Neo 6 Pro عرضه شود، مشخصات سخت افزاری هر دو گوشی هوشمند در توییتر فاش شده است. آخرین فاش شده حاکی از آن است که Realme GT Neo 6 استاندارد می تواند از یک SoC Dimensity MediaTek استفاده کند، در حالی که مدل Pro می تواند دارای چیپست برتر Snapdragon باشد. سلف آن، Realme GT Neo 5 با پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1 SoC اجرا می شود. اوایل امسال در چین راه اندازی شد.

علاوه بر این، منبع آگاه همچنین فاش کرد که Realme GT Neo 6 دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از 100 وات است. همچنین قرار است با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی عرضه شود. از سوی دیگر، Realme GT Neo 6 Pro احتمالاً از یک باتری 4600 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ 240 واتی تغذیه می کند. این گوشی ها می توانند تا 24 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی داشته باشند.

علاوه بر این، نشت Realme GT Neo 6 با لبه‌های باریک اسپورت همراه با دکمه‌های تنظیم صدا و پاور در سمت راست نشان داده می‌شود. با این حال، توصیه می‌شود این جزئیات را با کمی نمک در نظر بگیرید، زیرا این شرکت هنوز هیچ برنامه‌ای برای عرضه جانشین سری گوشی‌های هوشمند Realme GT Neo 5 اعلام نکرده است.

Tipster Alex (Twitter @alextechetc) دارد لو رفته جزئیات پردازنده و چند مشخصات کلیدی دیگر سری ادعایی Realme GT Neo 6 از طریق توییتر. سری Realme GT Neo 6 از دو مدل تشکیل شده است – Realme GT Neo 6 استاندارد و Realme GT Neo 6 Pro، طبق گفته‌ی سازنده. گفته می شود مدل استاندارد از چیپست مدیاتک سری 9000 Dimensity استفاده می کند، در حالی که مدل حرفه ای به تراشه Snapdragon 8 Gen 2 مجهز شده است.