مشخصات Redmi 12C، طراحی قبل از عرضه جهانی؛ می توان صفحه نمایش 6.71 اینچی دریافت کرد: گزارش

گزارش قبلی به اشتراک گذاشته شده بود که این گوشی تا 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی خواهد داشت. Redmi 12C در سال گذشته با صفحه نمایش 6.71 اینچی HD+ (1650×720 پیکسل) در چین عرضه شده است. نوع چینی با نسبت تصویر 20:6:9 و حداکثر روشنایی 500 نیت عرضه می شود. این گوشی به دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی و دوربین دوگانه پشتی با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز شده است. به نظر می رسد که نسخه جهانی Redmi 12C بیشتر ویژگی های مشابه نسخه چینی خود را دارد.

Tipster Sudanshu Ambhore دارد به اشتراک گذاشته شده است پوستر Redmi 12C در توییتر، نگاهی اجمالی به طراحی و مشخصات گوشی هوشمند قبل از عرضه جهانی آن دارد. گوشی هوشمند آینده در چهار رنگ مشکی، آبی، سبز نعنایی و اسطوخودوس عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود این گوشی دارای یک دوربین دوگانه پشتی باشد که سرلوحه آن یک دوربین هوش مصنوعی 50 مگاپیکسلی است که در کنار چراغ فلش LED قرار گرفته است. پوستر اشاره می کند که این گوشی با طراحی مینیمالیستی و ضد لغزش عرضه خواهد شد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

انتظار می‌رود که Redmi 12C که سال گذشته در چین عرضه شد، به‌زودی عرضه جهانی شود. پیش از اعلام رسمی این شرکت در مورد گوشی هوشمند، پوستری ظاهراً طراحی و برخی از مشخصات کلیدی Redmi 12C را فاش کرده است. این گوشی با صفحه نمایش 6.71 اینچی، بلندگوی قدرتمند، با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد. طراحی این گوشی یک دوربین دوگانه هوش مصنوعی پشتی با چراغ قوه LED را به نمایش می گذارد. انواع رنگ ها نیز از طریق پوستر به بیرون درز کرده است.

Redmi 12C در چین با حافظه فلش eMMC 5.1 و حافظه قابل ارتقا تا 512 گیگابایت از طریق کارت microSD عرضه می شود. این گوشی در چهار رنگ مختلف – مشکی سایه، آبی دریایی، سبز نعنایی و اسطوخودوس در چین موجود است.

برای جزئیات جدیدترین راه اندازی ها و اخبار سامسونگ، شیائومی، ریلمی، وان پلاس، اوپو و سایر شرکت ها در کنگره جهانی موبایل در بارسلون، از مرکز MWC 2023 ما دیدن کنید.





منبع علاوه بر این، این گوشی می‌تواند از یک SoC هلیو G85 مدیاتک استفاده کند و به ظرفیت باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی دست یابد. گفته می شود که نسخه جهانی Redmi 12C با صفحه نمایش 6.71 اینچی، تجربه سیال 3 ساله، حافظه داخلی، بلندگوی قدرتمند و حسگر اثرانگشت عقب عرضه می شود.