مقامات شیائومی هند، 3 بانک اعلامیه ED را برای نقض FEMA ارائه کردند

«مرجع صلاحیتدار، منصوب بر اساس بخش 37 الف FEMA، دستور توقیف مذکور را تأیید کرده است.

مرجع قضاوت بر اساس شکایتی که توسط ED در رابطه با حواله های غیرقانونی انجام شده توسط این شرکت به مبلغ 5551.27 کرور روپیه ارائه شده است، SCN را برای شرکت Xiaomi Technology India Private Limited، مقامات آن و 3 بانک تحت FEMA صادر کرده است.

— ED (@dir_ed) 9 ژوئن 2023

بر اساس FEMA، پس از تکمیل تحقیقات ED، یک اخطاریه نمایشی صادر می شود و پس از حل و فصل، متهم ملزم به پرداخت جریمه است.


شیائومی گوشی هوشمند پرچمدار خود با محوریت دوربین شیائومی 13 اولترا را عرضه کرد، در حالی که اپل اولین فروشگاه خود را در این هفته در هند افتتاح کرد. ما درباره این پیشرفت‌ها و همچنین گزارش‌های دیگر در مورد شایعات مرتبط با گوشی‌های هوشمند و موارد دیگر در Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می‌کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

گفته می‌شود که سامیر رائو، مدیر ارشد مالی شیائومی هند، مدیر سابق مانو جین و سه بانک از اداره اجرا (ED) اطلاعیه‌ای دریافت کرده‌اند. به گفته یکی از مقامات، ED اخطار نمایشی برای نقض بیش از یک روپیه FEMA ارائه کرده است. 5551 کرور

«مقامات ضمن تأیید توقیف، تشخیص دادند که ED حق دارد ارز خارجی معادل 5551.27 روپیه را در اختیار داشته باشد که توسط شیائومی هند به صورت غیرمجاز به خارج از هند منتقل شده است و به نمایندگی از نهاد گروه در خارج از هند نگهداری می شود. بخش 4 از FEMA، 1999 و مشابه آن از نظر مفاد بخش 37 A FEMA قابل توقیف است.”

آژانس تحقیقات فدرال یک روپیه توقیف کرده بود. 5551.27 کرور وجوه شرکت Xiaomi Technology India Private Limited که در حساب های بانکی آن تحت FEMA به دلیل حواله “غیر مجاز” این مبلغ در پوشش حق امتیاز به خارج از کشور قرار دارد.

اداره اجرای (ED) روز جمعه در توییتی تأیید کرد که اخطارهای نمایشی را برای شرکت سازنده موبایل چینی شیائومی، مدیر ارشد مالی و مدیر آن سامیر رائو، MD سابق مانو جین و سه بانک خارجی به اتهام نقض ارز خارجی صادر کرده است. از روپیه 5551 کرور