مقایسه بد وضعیت پهنای باند ایالات متحده را مخدوش می کند

مقایسه بین بازارهای پهنای باند اروپا و ایالات متحده می تواند ناقص باشد، اما همچنان ادامه دارد. داین گفت: “به نظر می رسد یک باور پایدار وجود دارد که برای ارزیابی دقیق چیزی باید آن را با رقابت مقایسه کرد.” “در این مورد، جذاب است که بین پیشنهادات پهنای باند ایالات متحده و اروپا نگاه کنیم تا استدلال کنیم که یکی بهتر از دیگری کار می کند.”

جف کاگان، تحلیلگر فناوری، گفت: «بازار مخابرات ایالات متحده با اروپا بسیار متفاوت است. “بنابراین، مقایسه آنها منطقی نیست. مثل اینکه بخواهید پیتزا را با مرغ سرخ شده مقایسه کنید.»

لیختمن افزود که در نظرسنجی‌های انجام‌شده توسط شرکتش، تنها 1 درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که می‌خواهند پهنای باند داشته باشند اما نمی‌توانستند آن را دریافت کنند.

او گفت: «برای مدتی، برخی از بزرگ‌ترین شکاف‌ها در دسترسی به پهنای باند آمریکا در سمت پذیرش است، نه استقرار. بنابراین دلیل خوبی برای عقب نشینی از تأمین مالی مکان‌های پرهزینه و در عوض تمرکز بر برنامه‌هایی مانند Lifeline برای کمک به افراد نیازمند صرف نظر از اینکه در کجا زندگی می‌کنند وجود دارد.»

او خاطرنشان کرد: «ما همچنین باید برنامه را از نو تصور کنیم که از کاهش هزینه‌های دسترسی به اینترنت در سطح فردی فراتر رود و سواد دیجیتال را نیز تشویق کند.

این سازمان همچنین اضافه کرد که ارائه دهندگان آمریکایی نیز بیشتر برای سرمایه گذاری های سرمایه ای هزینه می کنند و در مقایسه با ارائه دهندگان اروپایی که از مزایای مالیات کمتر و یارانه های دولتی برخوردار هستند، بیشتر به صورت کلی و برای هر خانوار هزینه می کنند.

جسیکا داین، دستیار پژوهشی سیاست پهنای باند در ITIF و یکی از نویسندگان گزارش، فکر نمی‌کند. او به TechNewsWorld گفت: «در حال حاضر، بیشتر تمرکز ما باید بر این باشد که اطمینان حاصل کنیم که هر ایالت به طور متفکرانه و با تمام وجود در برنامه‌های موجود که برای تشویق استقرار و پذیرش طراحی شده‌اند، مشارکت می‌کند.

او تاکید کرد: “دلیل شماره یک نداشتن پهنای باند، در دسترس نبودن، هزینه نبودن، عدم نیاز است.” و دلیل عدم نیاز، سواد کامپیوتری است. این افراد مسن و افراد فقیر بدون کامپیوتر هستند.

این گزارش خاطرنشان کرد که برای پیشبرد پرونده خود، آنها استدلال می کنند که سیستم ایالات متحده در سایر کشورها و مناطق عملکرد ضعیفی دارد، به ویژه در اروپا، جایی که اتحادیه اروپا الزامات سخت گیرانه ای را برای جداسازی شبکه بر مدیران فعلی تحمیل کرده است.

برای سال‌ها، پهنای باند ایالات متحده با مقایسه آن با بازار اروپا، رپ بدی دریافت کرده است. بر اساس گزارشی که روز دوشنبه توسط یک اندیشکده فناوری DC منتشر شد، این رپ – و مقایسه ای که بر اساس آن شکل گرفته است – مشکوک است.

او با استناد به “شاخص قیمت گذاری پهنای باند 2022” توسط USTelecom گفت: “در حالی که مقایسه مستقیم قیمت ها دشوارتر است، قیمت های ایالات متحده در حال کاهش است.” این نشان می‌دهد که محبوب‌ترین ردیف خدمات ارائه‌دهندگان ایالات متحده از سال 2021 تا 2022 به میزان 14.7 درصد کاهش قیمت داشته است، و قیمت سریع‌ترین سرعت نیز 11.6 درصد کاهش یافته است.

مقایسه ناقص ادامه دارد

این گزارش همچنین خاطرنشان کرد که منتقدان پهنای باند ایالات متحده ادعا می کنند شکست در تقلید از رویکرد اروپا به این فناوری منجر به عقب ماندن این کشور از گروه کشورهای توسعه یافته در زمینه دسترسی به اینترنت پرسرعت، ظرفیت و قیمت می شود. Dine با آن مخالفت می کند.

در این گزارش آمده است که زمان آن فرا رسیده است که به مقایسه‌های غیرمولد اتحادیه اروپا و ایالات متحده باند پهن پایان دهیم و این باور نادرست را مبنی بر اینکه این دو ساختار با یکدیگر قابل مقایسه هستند، ایجاد کنیم.

در این گزارش توضیح داده شده است که پوپولیست‌های پهن باند در ایالات متحده استدلال کرده‌اند که سیستم پهنای باند ایالات متحده، که از طریق آن بیشتر مردم از شرکت‌های بزرگ مخابراتی خصوصی یا کابلی پهنای باند دریافت می‌کنند، ناقص است.

او به TechNewsWorld گفت: «آنها خودشان را با آنچه به دست می‌آورند مقایسه می‌کنند، و عموماً از آن راضی هستند».

سواد بیشتری مورد نیاز است

او ادامه داد که در حوزه تلفن همراه، متوسط ​​سرعت پایین لینک ایالات متحده 96 مگابیت بر ثانیه از میانگین اروپا و جهان پیشی گرفته است. علاوه بر این، پوشش 5G ایالات متحده در 93.1٪ از جمعیت این کشور بیشتر از اروپا و ژاپن است و به سختی کمتر از کره جنوبی است.

ITIF گزارش داد که هزینه های ارائه دهندگان پهنای باند ایالات متحده 53٪ بیشتر از همتایان اروپایی آنها است که ناشی از هزینه های نیروی کار، مالیات، تبلیغات و پرداخت های بیشتر برای مجوزهای طیف است.

در گزارش بنیاد فناوری اطلاعات و نوآوری، مقایسه بین قیمت پهنای باند آمریکا و اروپا بسیار زیاد است، اما بازارهای مربوطه آنها بر اساس ساختارهای هزینه کاملاً متفاوتی ساخته شده‌اند که هرگونه مقایسه بین این دو را بدون در نظر گرفتن تفاوت در هزینه‌های ضروری بی‌معنی می‌سازد. ITIF).

او به TechNewsWorld گفت: «مدل اروپایی دولت را بیشتر درگیر کرده است. وقتی دولت بخشی از این ترکیب باشد، کیفیت پایین‌تر است.»

پایان مقایسه های غیرمولد

اما همانطور که این گزارش نشان می‌دهد، مقایسه پهنای باند اتحادیه اروپا و ایالات متحده با مشکلاتی همراه است و مهم‌ترین آن این است که هر چنین تحلیلی ذاتاً شامل مقایسه «سیب با پرتقال» است.



منبع

آیا ایالات متحده باید سیاست پهنای باند خود را برای هماهنگی بیشتر با مدل اتحادیه اروپا اصلاح کند؟

بروس لیختمن، رئیس گروه تحقیقاتی لیختمن در دورهام، NH، که متخصص در تحقیق و تجزیه و تحلیل در مورد پذیرش محصولات و خدمات در صنایع باند پهن، رسانه و سرگرمی است، گفت: «مصرف‌کنندگان خود را با اروپا مقایسه نمی‌کنند».

تبلیغات

به سمت برتری دیجیتال قدم بردارید

او افزود که پوشش پهنای باند ثابت ایالات متحده در سال 2020 98 درصد از خانوارها در مقایسه با 87 درصد در اروپا بود.

او مشاهده کرد: «این لزوماً رویکرد بدی در حوزه‌هایی نیست که واقعاً بین کشورها قابل مقایسه هستند، و می‌تواند راهی مفید برای مشخص کردن نقص‌ها یا رویکردهایی باشد که باید دنبال شوند».