مقررات بازارهای شاخص اتحادیه اروپا در مقررات دارایی های رمزنگاری شده چراغ سبز شورای اروپا را دریافت می کند

گام بعدی برای تصویب رسمی این قانون در 10 اکتبر انجام می شود، زمانی که کمیته امور اقتصادی پارلمان اروپا نیز در مورد این پیشنهاد رای خواهد داد.

سپس، پس از ترجمه متن به بیش از 20 زبان رسمی اتحادیه اروپا، پیش بینی می شود که پرونده در مجله رسمی اتحادیه اروپا به تصویب برسد تا اجرای آن رسمی شود. MiCA شامل یک دوره انطباق 12-18 ماهه برای آماده شدن برای قوانین جدید وضع شده است.

اتحادیه اروپا به توافقی در مورد چارچوب مقررات بازارهای دارایی‌های رمزنگاری (MiCA) رسیده است که نحوه رویکرد منطقه را به بخش کریپتو توضیح می‌دهد. شورای اتحادیه اروپا (EU) در بیانیه ای که در 5 اکتبر منتشر شد، گفت که مقامات کشورهای این بلوک متن چارچوب را بدون هیچ گونه بررسی بیشتر امضا کردند. متن قانونی کریپتو که منطقه را پوشش می دهد. این چارچوب با هدف محافظت از مصرف کنندگان و مبارزه با جرایم مرتبط با رمزنگاری مانند پول شویی هدایت می شود.


MiCA قصد دارد صدور ارزهای دیجیتال را تحت بال مقررات نهادی قرار دهد و برای اولین بار رژیمی را برای ارائه دهندگان خدمات دارایی رمزنگاری در سراسر کشورهای عضو اتحادیه اروپا ایجاد می کند. این مقررات همچنین به دنبال اعمال محدودیت‌هایی بر روی استیبل کوین‌های دلاری مانند USDT و USDC هستند تا بتوانند بیشتر استیبل کوین‌های مبتنی بر یورو را ارتقا دهند. عبارات مربوط به مقررات استیبل کوین ماه گذشته اصلاح شد، اما بعداً پس از ابراز نگرانی برخی مقامات فرانسوی در مورد حفظ حاکمیت یورو، محدودیت‌های شدید دوباره اضافه شد.

شایان ذکر است که شورای اروپا تنها نهاد نظارتی نیست که در سال جاری روی استیبل کوین ها و فضای گسترده تر ارزهای دیجیتال نظارت می کند. کاخ سفید همچنین در ماه گذشته بزرگترین حرکت خود را در رابطه با تنظیم بخش نوپا انجام داد و اولین چارچوب برای تنظیم دارایی های رمزنگاری شده در ایالات متحده را منتشر کرد.

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر گونه توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از هر گونه سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

این مقاله که پس از امضای فرمان اجرایی رئیس جمهور بایدن در مورد “تضمین توسعه مسئولانه دارایی های دیجیتال” منتشر شد، نحوه تفکر دولت ایالات متحده در مورد مقررات ارزهای دیجیتال را تشریح می کند و از آژانس هایی مانند خزانه داری و کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) می خواهد به نظارت بر آن ادامه دهند. فضا در ماه های آینده