منابع می گویند: قرارداد تصاحب مایکروسافت اکتیویژن: راه حل های اتحادیه اروپا فقط رقبای Cloud Streaming را هدف قرار می دهد

پیشنهاد مایکروسافت در اتحادیه اروپا محدودتر از آن به آژانس رقابت بریتانیا است، که شامل قراردادهای مجوز برای خدمات بازی های ابری و یک قرارداد 10 ساله با برابری محتوا و کیفیت برای فرانچایز Call of Duty Activision به منتقد و مالک پلی استیشن سونی است.

این منابع گفتند که مایکروسافت قراردادهای مجوز ده ساله را برای خدمات بازی های ابری ارائه کرده است و به عنوان نمونه از Nvidia، ارائه دهنده بازی های ابری مستقر در اوکراین، Boosteroid و Ubitus ژاپن نام بردند.

© تامسون رویترز 2023


از گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای چرخشی یا خنک‌کننده مایع گرفته تا عینک‌های AR فشرده و گوشی‌هایی که می‌توانند به راحتی توسط صاحبان آن‌ها تعمیر شوند، بهترین دستگاه‌هایی را که در MWC 2023 در Orbital دیده‌ایم، پادکست Gadgets 360، مورد بحث قرار می‌دهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

غول نرم‌افزاری ایالات متحده تلاش کرده است تا نگرانی‌های کمیسیون را مبنی بر کاهش رقابت برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی، سیستم‌عامل‌های رایانه شخصی و خدمات پخش بازی‌های ابری کاهش دهد. با این حال، عدم وجود راه حل سونی نشان می دهد که کمیسیون دیگر نگرانی در مورد رقابت در بازار کنسول ندارد.

افرادی که با این موضوع آشنا هستند روز دوشنبه گفتند راه‌حل‌های شرکت مایکروسافت برای رسیدگی به نگرانی‌های ضدانحصار اتحادیه اروپا در مورد خرید 69 میلیارد دلاری اکتیویژن تنها بر خدمات بازی‌های ابری متمرکز است، بدون اشاره به رقیب سونی.

آنها گفتند که مجری رقابت اتحادیه اروپا تا پایان این هفته به رقبا و مشتریان فرصت داده است تا قبل از تصمیم گیری در مورد معامله تا 22 می، بازخورد خود را ارائه کنند.

سایر افراد با آگاهی مستقیم از این توافق به رویترز گفته‌اند که کمیسیون احتمالاً چنین معاملات مجوزی را می‌پذیرد و توافق را پاک می‌کند، اما مشخص نیست که آیا ناظر بریتانیا چنین اقدامات به اصطلاح رفتاری را می‌پذیرد یا خیر.

مایکروسافت هفته گذشته پیشنهاد خود را به کمیسیون اروپا ارائه کرد اما جزئیات آن را فاش نکرد.