موج آتی نسل بعدی شرکت های خورشیدی خانگی

خوب، من به تازگی با HP Dragonfly Folio G3 آشنا شدم و اکنون Elite Folio قدیمی من متاسفانه قدیمی شده است.

اعطا شده است که بسیاری از خانه من در حال حاضر با گاز گرم می شود، اما من می خواهم تمام برقی باشم. هنوز هم تقریباً دو سوم صورتحساب انرژی من را کاهش می دهد، اما خورشیدی فقط در طول روز و زمانی که خورشید بیرون است کار می کند. بنابراین، اگر نمی خواهید در شب یا در روزهای ابری تاریک شوید، به نوعی منبع تغذیه جایگزین نیاز دارید.



منبع

آنچه من در مورد نسل بعدی لوازم خانگی از شرکت‌های متمرکز بر خانه‌های خورشیدی پیش‌بینی می‌کنم، کارآیی ارائه‌های خارج از شبکه را با قابلیت‌ها و ظاهر نسل فعلی لوازم مدرن ترکیب می‌کند – بنابراین ما می‌توانیم ویژگی‌هایی را که می‌خواهیم در نزدیکی بازدهی داشته باشیم. یک محصول خارج از شبکه

بسته بندی

این هفته بیایید در مورد اینکه چگونه حرکت به سمت انرژی خورشیدی نحوه مدیریت برق و نحوه ساخت وسایل برقی را تغییر می دهد صحبت کنیم. سپس با محصول هفته خود پایان خواهیم داد: Dragonfly Folio جدید از HP.

مشکل با خورشیدی

بنابراین، HP Dragonfly Folio G3 دوربین را بهبود بخشیده است، یک گزینه صفحه نمایش حریم خصوصی را اضافه کرده است، و در حالی که عمر باتری آن ضربه خورده است، به طور قابل توجهی سریعتر است (قسمت اسنپدراگون کوالکام در عمر باتری صنعت پیشرو است).

تبلیغات

HP Dragonfly Folio G3 / اعتبار تصویر: HP


اگر به شبکه متصل بمانید، بدون باتری، اگر برق حتی در وسط یک روز تابستانی آفتابی قطع شود (همانطور که روز قبل برای من رخ داد) همچنان برق را از دست خواهید داد. باتری‌ها نه تنها گران هستند، بلکه باید انرژی کافی برای شارژ کردن و خانه‌تان در طول روز تامین کنید و نیاز شما به انرژی خورشیدی بیشتر را افزایش دهید.

ما تازه در آغاز این موج انرژی خورشیدی هستیم. طی 20 سال آینده، طراحی آشپزخانه و خانه تغییر خواهد کرد، لوازم خانگی تغییر خواهند کرد و ما از هوش مصنوعی برای اطمینان از استفاده کارآمد از هر وات انرژی که تولید می کنیم استفاده خواهیم کرد. در مجموع، این تلاش باید به کاهش گسترده تولید گازهای گلخانه ای و گامی بزرگ در جهت مقابله با تغییرات آب و هوایی جهانی منجر شود.

اکنون اگر در شبکه بمانید، مجبور نخواهید بود هر شب این مبلغ را بپردازید، بلکه فقط زمانی که باتری ها را در هنگام قطعی تخلیه می کنید، پرداخت کنید. اگر از شبکه خارج شوید، به این معنی است که به حدود 30 درصد ظرفیت اضافی نیاز دارید.

این همان جایی است که این شرکت‌های خورشیدی نسل بعدی تمرکز دارند: کمتر روی تولید انرژی و بیشتر روی افزایش بهره‌وری مصرف انرژی. در حالی که به نظر می رسد انرژی قمری بر روی باتری های کل خانه کارآمدتر کار می کند، در ابتدا تلاش کلی آنها بیشتر بر کارایی متمرکز است تا تولید.

محصول فناوری هفته

HP Dragonfly Folio G3

علاوه بر این، اینتل خریداران فناوری اطلاعات را متقاعد کرده است که به vPro نیاز دارند، حتی اگر اکثر آنها در حال حاضر از این قابلیت استفاده نمی‌کنند (مایکروسافت در تلاش است تا ویندوز را به صورت بومی با ARM کار کند که در نهایت باید مشکل عملکرد Snapdragon را برطرف کند).

همچنین می‌توانید به طور بالقوه کارهایی مانند خاموش کردن شارژرهای خود را زمانی که باتری‌هایی که در حال شارژ هستند با ظرفیت کامل خود خاموش کنید و فقط زمانی که باتری‌ها زیر 50 درصد هستند دوباره آن‌ها را روشن کنید. این به باتری‌ها کمک می‌کند تا دوام بیشتری داشته باشند و به طور بالقوه مصرف انرژی روزانه را کاهش دهند.

در آخرین خانه خود، از پنل‌های نسل فعلی ال‌جی استفاده می‌کنیم که قول می‌دهند بیش از 90 درصد ظرفیت تولید خود را در همان زمان نگه دارند. با این حال، نه تنها نمی‌توانم باتری‌های تسلا را که سال گذشته سفارش دادم، تهیه کنم (به من گفته می‌شود ممکن است تا تابستان آینده آن‌ها را داشته باشم، بلکه می‌دانم که انرژی زیادی را تلف می‌کنم، زیرا مصرف انرژی من نظارت نشده است.

انرژی قمری یکی از اولین شرکت‌های نسل جدید انرژی خورشیدی است که بیشتر بر استفاده بهینه از انرژی تمرکز کرده است تا تولید آن.

HP دریافت که خریداران فناوری اطلاعات نمی‌خواهند محصول کوالکام را به خطر بیندازند. در حالی که این تراشه برای من خوب کار کرده است – و من واقعاً از عمر بالای باتری قدردانی می کنم – سایر کاربران از تاخیر آن شکایت داشتند. این به دلیل اجرای شبیه‌ساز x86 است که عملکرد را از قسمتی که در ابتدا محدود به عملکرد بود، می‌کشید.