میلیون‌ها نفر در استارت‌آپ Olympix به عنوان Web3، AI Bond Saddle در منحنی صعودی: جزئیات

در دور سرمایه‌گذاری اولیه Olympix، سرمایه‌گذاران خطرپذیر دیگری که مشارکت خود را نشان دادند عبارتند از Robot Ventures و Shrug Capital. این همچنین تمایل سرمایه گذاران نهادی را به سمت پروژه هایی نشان می دهد که پتانسیل های هوش مصنوعی و همچنین بلاک چین را ترکیب کرده و از آنها استفاده می کند.

خدمات امنیتی این استارت آپ معمولا برای توسعه دهندگانی است که تازه شروع به ساخت محصولات خود بر روی بلاک چین کرده اند. راه حل های امنیتی مبتنی بر هوش مصنوعی برای از بین بردن خطرات آسیب پذیری هایی که ممکن است بر قراردادهای هوشمند تأثیر بگذارند، طراحی شده اند.

فروپاشی صرافی کریپتو FTX در نوامبر 2022، ارزهای دیجیتال تنظیم شده، همراه با انتشار نسخه ی نمایشی ChatGPT در همان ماه، پول سرمایه گذاری خطرپذیر را از ارزهای دیجیتال و هوش مصنوعی فراری داد.

بعداً در ماه ژوئیه، شرکت بلاک چین Web3Go نیز 4 میلیون دلار (تقریباً 32 کرور) در یک دور سرمایه گذاری به رهبری بایننس لبز جمع آوری کرد. این شرکت ابزارهای هوش مصنوعی را برای مدیریت داده ها ارائه می دهد. HashKey Capital، NGC، Shima Capital، IVC، LIF، Big Brain Holdings، و Archerman Capital نیز سهم خود را به این بودجه اضافه کردند.

علاقه توسعه دهندگان Web3 و همچنین VC ها در زمینه هوش مصنوعی با علاقه هزاره ها و جمعیت GenZ به ادغام بلاک چین با هوش مصنوعی پشتیبانی می شود.

شرکت امنیتی Web3 Olympix 4.3 میلیون دلار (تقریبا 35 کرور روپیه) در دور اولیه سرمایه گذاری توسط Boldstart Ventures به دست آورده است. این استارت آپ قابلیت های بلاک چین و هوش مصنوعی (AI) را برای ارائه راه حل های امنیت سایبری مقیاس پذیر ادغام می کند. این بودجه گواه بر همبستگی فزاینده Web3 و AI است که می تواند اتفاق بزرگ بعدی در بخش فین تک باشد. Olympix تنها شرکت Web3-AI نیست که میلیون‌ها دلار را از سرمایه‌گذاران مخاطره‌آمیز جذب کرده است. Web3Go و CryptoGPT استارت آپ های دیگری از همین بخش هستند که در ماه های اخیر بودجه های زیادی دریافت کرده اند.

پلتفرم داده Web3 Mnemonic و پلت فرم توسعه دهنده Web3 Airstack دیگر شرکت های متمرکز بر هوش مصنوعی هستند که در روزهای اخیر بودجه قابل توجهی به دست آورده اند.

در ماه مه، KuCoin از 1125 کاربر رمزارز از نقاط مختلف جهان نظرسنجی کرد تا درک کند که جامعه Web3 چگونه هوش مصنوعی را درک می کند. بیش از 64 درصد از پاسخ دهندگان جوان تایید کردند که تا حدودی با استفاده از هوش مصنوعی در رمزنگاری و بلاک چین آشنا هستند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

با یک اسکنر هوش مصنوعی، Olympix با استفاده از توسعه دهندگان می تواند پیشنهادات امنیتی را در زمان واقعی ارائه دهد.

این به طور عمده توسعه دهندگان Web3 را بر آن داشت تا هوش مصنوعی را با پروژه های خود ترکیب کنند. در چند ماه گذشته، چندین استارت آپ که با بلاک چین و هوش مصنوعی کار می کنند، علاقه سرمایه گذاران و توسعه دهندگان را به طور یکسان جلب کرده اند.

به عنوان مثال، در ماه آوریل، بلاک چین لایه 2 به نام CryptoGPT بودجه 10 میلیون دلاری (تقریباً 82 کرور) جذب کرد. بلاکچین Zero-knowledge (ZK) منافع شرکت های سرمایه گذاری مانند آزمایشگاه DWF را به نفع خود جلب کرد. CryptoGPT قصد دارد به کاربران اجازه دهد از داده های خود در زمینه تناسب اندام، دوستیابی، بازی و آموزش کسب درآمد کنند.