مینگ چی کو: تولید انبوه آیفون SE 4 تا سال 2024 لغو یا به تعویق می‌افتد

کو ادعا می‌کند که این کاهش تقاضا برای مدل‌های ارزان‌تر آیفون ممکن است تنها دلیل لغو یا به تعویق انداختن آیفون SE 4 نباشد. اپل همچنین ممکن است تلاش کند تا توسعه غیرضروری محصول جدید را برای مدیریت چالش‌های ناشی از رکود اقتصادی جهانی متوقف کند. 2023.


اپل این هفته آی‌پد پرو (2022) و آی‌پد (2022) را در کنار تلویزیون اپل جدید عرضه کرد. ما آخرین محصولات این شرکت را به همراه بررسی آیفون 14 پرو در Orbital، پادکست Gadgets 360 مورد بحث قرار می دهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع (1/5)
آخرین نظرسنجی من نشان می‌دهد که اپل احتمالاً برنامه تولید انبوه آیفون SE 4 2024 را لغو یا به تعویق خواهد انداخت. من فکر می‌کنم این به دلیل عرضه مداوم کمتر از حد انتظار آیفون‌های میان‌رده تا پایین‌رده (مثلا SE 3) است. ، 13 مینی و 14 پلاس)،

— 郭明錤 (Ming-Chi Kuo) (@mingchikuo) 21 دسامبر 2022

گزارش هایی وجود دارد که ادعا می کند آیفون SE 4 ممکن است شبیه طراحی آیفون XR باشد و دارای صفحه نمایش LCD 6.1 اینچی باشد. همچنین ممکن است به جای طراحی قاب ضخیم آیفون 8 در گوشی های قبلی آیفون SE، یک بریدگی و حاشیه های نازک وجود داشته باشد. این تحلیلگر پیشنهاد می کند که این افزایش اندازه صفحه نمایش ممکن است هزینه آن را افزایش دهد. در نتیجه، اپل ممکن است مجبور شود در جایگاه این گوشی در خط تولید خود تجدید نظر کند.

بر اساس گزارش‌های اخیر، اپل با محدودیت‌های عرضه برای مدل‌های آیفون 14 پرو به دلیل اقدامات سختگیرانه قفل COVID-19 که در بزرگترین کارخانه تولیدی این شرکت در ژنگژو چین اجرا شده است، مواجه بوده است. با این حال، طبق گزارش‌ها، تقاضا برای مدل‌های Pro افزایش یافته است، در حالی که آیفون 14 پلاس استقبال گرمی داشته است.

اعتقاد بر این است که اپل برنامه هایی برای دادن صفحه نمایش LCD 6.1 اینچی به iPhone SE 4 دارد. شایعات اخیر حاکی از آن است که شرکت کوپرتینویی احتمالاً قصد دارد این گوشی را در سال 2023 یا 2024 عرضه کند. با این حال، تحلیلگر Ming-Chi Kuo اکنون ادعا می کند که اپل ممکن است تصمیم بگیرد که آیفون SE 4 را لغو کند یا تولید انبوه آن را تا سال 2024 ادامه دهد. ممکن است این شرکت در حال برنامه ریزی برای برداشتن این گام به دلیل کاهش تقاضا برای مدل های متوسط ​​و پایین آیفون مانند آیفون باشد. آیفون SE (2022) و آیفون 14 پلاس.

کو در مجموعه ای از توییت ها ادعا می کند که اپل احتمالا “برنامه تولید انبوه آیفون SE 4 2024 را لغو یا به تعویق می اندازد.” طبق گزارش ها، تقاضا برای مدل های آیفون متوسط ​​تا پایین رده مانند iPhone SE (2022، iPhone 14 Plus و iPhone 13 mini) کمتر از حد انتظار بوده است.