مینگ چی کو: سری آیفون 15 با USB نوع C برای ارائه شارژ سریع با کابل های تایید شده توسط اپل

اپل آداپتور شارژ را با آیفون در جعبه قرار نمی دهد. بنابراین، کاربران ممکن است مجبور باشند کابل یا آداپتور USB Type-C دارای گواهی اپل را خریداری کنند تا از قابلیت شارژ سریع آینده در آیفون 15 استفاده کنند. در حال حاضر، این شرکت یک آداپتور USB Type-C 20 واتی و یک آداپتور 30 ​​واتی ارائه می دهد.

با اجرایی شدن مقررات جدید اتحادیه اروپا در سال آینده، اپل قبلا تایید کرده بود که به زودی آیفون را به شارژر USB Type-C تغییر خواهد داد. خط تولید آیفون 15 آینده می تواند اولین دستگاهی باشد که با پورت USB Type-C عرضه می شود. اکثر گوشی های اندرویدی در حال حاضر استانداردهای USB Type-C را ارائه می کنند. در حال حاضر کل مجموعه مک بوک اپل و چند مدل آی پد با فناوری USB Type-C کار می کنند.


اپل این هفته آی‌پد پرو (2022) و آی‌پد (2022) را در کنار تلویزیون اپل جدید عرضه کرد. ما آخرین محصولات این شرکت را به همراه بررسی آیفون 14 پرو در Orbital، پادکست Gadgets 360 مورد بحث قرار می دهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

مدل‌های فعلی آیفون ۱۴ از شارژ سریع ۲۰ واتی پشتیبانی می‌کنند و طبق گزارش‌ها، اپل نسبت به افزایش تقاضا برای شارژرهای USB Type-C ۲۰ واتی در سه ماهه دوم و سوم سال جاری خوش‌بین است. وی افزود: در میان شارژرهای اپل، شارژر 20 واتی USB-C اقتصادی ترین انتخاب برای کاربران آیفون است، بنابراین تقاضای جایگزینی 20 واتی برای شارژرهای USB-C زیاد است. به گفته کو، این محموله 120 درصد افزایش می یابد و انتظار می رود در سه ماهه چهارم حدود 70 میلیون دستگاه باشد.

تامین کنندگان مونتاژ شارژرهای 20 واتی USB Type-C اپل Lingyizhizao و Flextronics هستند. Kuo اشاره می کند که تقاضای جایگزینی قوی برای شارژر 20 واتی USB-C به نفع Lingyizhizao خواهد بود.

مینگ چی کو، تحلیلگر اوراق بهادار TF International در گزارشی در سه‌شنبه متوسط، پیشنهاد کرد که درگاه USB Type-C در مدل‌های آینده آیفون 15، شارژ سریع را ارائه می‌کند، اما با برخی از کابل‌های تایید شده توسط شرکت. کو می گوید اپل عملکرد شارژ سریع شارژر دارای گواهی MFi را برای آیفون 15 بهینه خواهد کرد.

چند ماه دیگر عرضه سری آیفون 15 باقی مانده است، اما درز و گمانه زنی ها در مورد سری پرچمدار بعدی اپل بسیار زیاد است. انتظار می رود غول کوپرتینویی امسال درگاه لایتنینگ سنتی را کنار بگذارد و یک درگاه USB Type-C را برای آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس که شایعه شده است، بیاورد تا با قانون اتحادیه اروپا مطابقت داشته باشد. اکنون یک تحلیلگر مشهور بازار پیشنهاد کرده است که اپل می‌تواند سازگاری درگاه‌های USB Type-C در مدل‌های آیفون 15 را به کابل‌های دارای گواهی MFi (ساخته شده برای آیفون) محدود کند. گفته می شود اپل عملکرد شارژ سریع را با درگاه USB Type-C با کابل های ترجیحی بهینه می کند.