مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo) ظاهراً سری گلکسی اس 23 سامسونگ فقط از چیپست کوالکام استفاده خواهد کرد.

گزارش قبلی نشان داده بود که گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس از وضوح 10 مگاپیکسلی برای دوربین تله فوتو مانند گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 پلاس استفاده خواهند کرد. این احتمال وجود دارد که مانند امسال 3 برابر شود، و در واقع، ممکن است دقیقاً همان تنظیمات از جمله همان سنسور باشد. طبق این گزارش، تا کنون به طور خاص شایعه نشده است.

بر اساس یک اخیر مجموعه ای از توییت ها توسط مینگ چی کو، تحلیلگر TF International Securities، انتظار می‌رود کوالکام تامین‌کننده انحصاری پردازنده برای سامسونگ گلکسی اس 23 باشد. برای یادآوری، این در مقایسه با گلکسی اس 22، تنها 70 درصد است که برای آن از پردازنده اسنپدراگون استفاده شده است. تراشه پرچمدار 5G کوالکام SM8550 که توسط فرآیند 4 نانومتری TSMC ساخته شده است احتمالاً گلکسی اس 23 را تامین می کند. Kuo همچنین اضافه کرد که چگونه گوشی هوشمند پرچمدار سامسونگ ممکن است از چیپست Exynos 2300 ساخته شده توسط سامسونگ 4 نانومتری استفاده نکند. گفته می شود اسنپدراگون SM8550 برای قانون طراحی TSMC بهینه شده است و از نظر قدرت محاسباتی و بهره وری توان نسبت به SM8450 و SM8475 برتری دارد.

سامسونگ گلکسی اس 23 ممکن است تنها از پردازنده اسنپدراگون کوالکام در سراسر جهان استفاده کند. این در مقایسه با گلکسی S22 است که تنها 70 درصد از پردازنده اسنپدراگون برای آن استفاده شده است. این گزارش همچنین اضافه کرد که احتمال استفاده از Exynos 2300 گلکسی S23 کمتر است زیرا نمی تواند با SM8550 رقابت کند. گزارش قبلی نشان داده بود که گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس از وضوح 10 مگاپیکسلی برای دوربین تله فوتو مانند گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 پلاس استفاده خواهند کرد. همچنین در گزارش اخیر گفته شد که این گوشی از فناوری باتری نوآورانه بهره می برد.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

داروهای مورد استفاده برای درمان ADHD می تواند به درمان علائم آلزایمر کمک کند





منبع در گزارش اخیر گفته شد که گوشی پرچمدار سامسونگ از فناوری باتری نوآورانه بهره می برد. به گفته یک منبع اطلاعاتی، سامسونگ در حال برنامه ریزی برای استفاده از روش انباشته با هدف ساخت باتری خودروهای الکتریکی (EV) برای سری گلکسی S23 شایعه شده خود است. طبق گزارش ها، سامسونگ SDI از این روش برای تولید باتری های نسل 5 EV خود استفاده می کند. اکنون انتظار می رود که غول فناوری کره جنوبی روش فعلی “ژله رول” را با روش انباشته کردن باتری گوشی های هوشمند خود جایگزین کند. علاوه بر این، مشاور پیشنهاد کرده است که استفاده از این روش می تواند منجر به افزایش قابل توجهی در ظرفیت باتری سری گلکسی اس 23 در مقایسه با سری گلکسی اس 22 شود.