میکرون قصد دارد یک کارخانه نیمه هادی 100 میلیارد دلاری در نیویورک بسازد

بایدن این سرمایه گذاری را منعکس کننده اهمیت قانون چیپس و علم دانست که شامل حدود 52 میلیارد دلار (تقریبا 423300 کرور روپیه) برای ترویج تولید ریزتراشه ها، اجزای کوچک اما قدرتمند و نسبتاً سخت در قلب است. تقریباً از هر ماشین آلات مدرن.

Micron با توصیف این کارخانه به عنوان “بزرگترین تاسیسات ساخت نیمه هادی در تاریخ ایالات متحده” گفت که این سرمایه گذاری 50000 شغل در ایالت ایجاد می کند که 9000 شغل در Micron می باشد.

در رویدادی در سیراکیوز برای اعلام سرمایه‌گذاری، کتی هوچول، فرماندار نیویورک، این حرکت را به “انقلاب صنعتی چهارم” تشبیه کرد و به بهبود ثروت در منطقه ایالت نیویورک اشاره کرد که هزاران شغل تولیدی را در دهه‌های قبل از دست داده بود.

این غول تراشه که در ایالت غربی آیداهو مستقر است، گفت که قصد دارد در سال 2024 ساخت و ساز پروژه ای را که انتظار می رود طی دو دهه اجرا شود، آغاز کند.

هوچول گفت: “امید به فردایی بهتر وجود دارد.”

سانیا مهروتا، مدیر اجرایی میکرون گفت: این سرمایه‌گذاری “با تقویت رهبری فناوری ایالات متحده و همچنین امنیت اقتصادی و ملی، مزایایی فراتر از صنعت نیمه‌رساناها را به همراه خواهد داشت و نوآوری و رقابت آمریکا را برای دهه‌های آینده پیش می‌برد.”


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

Micron روز سه شنبه اعلام کرد که تا 100 میلیارد دلار (تقریباً 8,14,500 روپیه) برای ساخت نیمه هادی ها در ایالت نیویورک سرمایه گذاری خواهد کرد و از سیاست های ایالات متحده برای تقویت تولید داخلی کالاهای کلیدی استفاده می کند.

بایدن در یک بیانیه خبری گفت: «به کسانی که شک داشتند که آمریکا می‌تواند بر صنایع آینده تسلط یابد، این را می‌گویم – هرگز نباید علیه مردم آمریکا شرط‌بندی کنید.» امروز یک پیروزی دیگر برای آمریکاست.»
کمبود نیمه‌هادی‌ها در طول همه‌گیری همه‌گیر، باعث کاهش تولید خودرو، لوازم الکترونیکی شخصی و سایر کالاها شده است.

گفت که ایالت نیویورک 5.5 میلیارد دلار (تقریبا 44800 کرور) به عنوان مشوق های ایالتی در طول عمر ساخت و ساز ارائه می کند و این پروژه همچنین انتظار دارد از اعتبارات مالیاتی تحت قانون چیپس که در ماه آگوست توسط پرزیدنت بایدن امضا شد، استفاده کند. انتشار خبری میکرون