نام تجاری Xiaomi 13 Ultra با دوربین Leica در تصاویر زنده و شماتیک لو رفت

تصویر واضح از یک کاربر Wiebo به نام Yulingtang (ترجمه شده از چینی) گرفته شده است و عکسی از گوشی را نشان می دهد که بسیار شبیه به Xiaomi 12S Ultra است، اما با یک برآمدگی دوربین از نظر بصری پایین تر به عنوان یک سوم پنل پشتی بالا آمده است. اطراف ماژول دوربین پنل پشتی نیز پوششی از چرم مصنوعی در اطراف ماژول دوربین دایره ای بزرگ را نشان می دهد که شامل چهار دوربین و یک ماژول فلاش LED است.

شیائومی درباره اینکه کدام گوشی‌های هوشمند در نمایشگاه MWC 2023 معرفی می‌شوند، سکوت اختیار کرده است، اما توییت قبلی توسط لی جون، بنیانگذار و مدیر عامل شیائومی، روشن می‌کند که وقتی Xiaomi 13 Ultra عرضه شود، برخلاف مدل قبلی، در سطح جهانی معرفی خواهد شد. .


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

12S Ultra شیائومی، در حالی که دارای مجموعه ای چشمگیر از دوربین های عقب است، در انحصار بازار گوشی های هوشمند چین باقی مانده است. در حالی که جانشین آن از چند ماه گذشته در میان شایعات بوده است، انتظار می‌رود شیائومی در کنگره جهانی موبایل 2023 (MWC 2023) روی همکاری خود با برند دوربین لایکا تمرکز کند. با این حال، طبق آخرین اطلاعات فاش شده، انتظار می‌رود که برند چینی گوشی‌های هوشمند سری جدید Xiaomi 13 را در MWC 2023 معرفی کند. و درست مانند ساعت، یک دستگاه Xiaomi 13 که قبلاً دیده نشده بود، به تازگی در شایعات ظاهر شده است.

تصویر لو رفته از شیائومی 13 اولترا
اعتبار عکس: Yulingtang (Weibo)

Xiaomi 13 Ultra Weibo Yulingtang ndtv Xiaomi13Ultra Xiaomi

شیائومی 13 اولترا مدتی است که در میان شایعات بوده است و شایعات تاکنون حاکی از آن است که این گوشی دارای چهار دوربین پشتی با دو سنسور 1 اینچی خواهد بود. این گوشی نیز مانند شیائومی 13 پرو دارای برند لایکا است و باید از شارژ سریع 90 واتی پشتیبانی کند. همچنین گفته می‌شود که این گوشی دارای یک دوربین پریسکوپ بسیار بهبود یافته است و با 16 گیگابایت رم LPDDR5x و 512 گیگابایت یا 1 ترابایت حافظه داخلی UFS 4.0 عرضه می‌شود.

یکی دیگر از کاربران Weibo با نام کاربری Digital Technology Big BangWW (ترجمه شده از چینی) دو عکس دیگر را به همراه یک طرح شماتیک از دستگاه اعلام نشده فاش کرد. در حالی که تصاویر تار شبیه به آنچه توسط منبع اول به اشتراک گذاشته شده به نظر می رسند، شماتیک سه بعدی کاملاً مشخص است و به تصاویر فاش شده اعتبار می بخشد.

انتظار می‌رود که ویژگی‌های برجسته معرفی‌های شیائومی در MWC 2023، گوشی‌های شیائومی 13، شیائومی 13 پرو و ​​شیائومی 13 لایت باشد. اما تصاویر جدیدی از چیزی که به نظر می رسد عملی باشد، در پلتفرم میکروبلاگینگ چینی Wiebo منتشر شده است. اینها اولین تصاویر بصری جانشین معرفی نشده Xiaomi 12S Ultra، Xiaomi 13 Ultra را نشان می دهد.