نتفلیکس در ماه نوامبر برنامه Basic With Ads را با هزینه ماهانه 6.99 دلار در ایالات متحده راه اندازی می کند.

نتفلیکس اعلام کرده است که طرح Basic with Ads را از نوامبر 2022 راه اندازی می کند. طرح جدید تبلیغاتی با قیمت پایین تر در 12 کشور از جمله استرالیا، برزیل، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، کره، مکزیک، اسپانیا، در دسترس خواهد بود. انگلستان و آمریکا. طرح Basic with Ads از نتفلیکس 6.99 دلار (تقریباً 570 روپیه) در ایالات متحده هزینه دارد و قرار است در 3 نوامبر در این کشور راه اندازی شود. در همین حال، کاربران در کانادا و مکزیک طرح جدید را در تاریخ 1 نوامبر دریافت خواهند کرد. با این حال، نتفلیکس هنوز هیچ برنامه جدیدی را برای هند اعلام نکرده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

با این حال، نتفلیکس تصمیم گرفته است که از نوامبر تجربه تماشای HD را برای برنامه‌های Basic with Ads و Basic معرفی کند. علاوه بر این، طرح پشتیبانی شده از تبلیغات با میانگین 4 تا 5 دقیقه تبلیغات در ساعت، عدم وجود فیلم و برنامه تلویزیونی با محدودیت مجوز و بدون قابلیت دانلود عناوین همراه است.

با معرفی طرح جدید هیچ تغییری برای پلن ها و کاربران فعلی ایجاد نخواهد شد. برای ثبت نام در طرح جدید، کاربران باید به Netflix.com بروید < با ایمیل، تاریخ تولد و جزئیات جنسیت ثبت نام کنید.

در جدیدترین نسخه از نتفلیکس، پلتفرم OTT راه اندازی اشتراک Basic with Ads را تحت برنامه تبلیغاتی با قیمت پایین تر این شرکت اعلام کرده است. طبق این انتشار، طرح اشتراک جدید ویژگی های تقریبا مشابهی مانند طرح اولیه نتفلیکس را با تفاوت های جزئی ارائه می دهد. با طرح جدید Basic with Ads، محتوا، تجربه کاربری شخصی‌شده، تعداد دستگاه‌های متصل و سهولت تغییر یا لغو طرح در هر زمان مانند اشتراک اولیه باقی می‌ماند.

در همین حال، نتفلیکس هنوز هیچ برنامه ای برای راه اندازی Basic با تبلیغات در هند اعلام نکرده است. در هند، نتفلیکس چهار طرح اشتراک در حال حاضر ارائه می دهد – موبایل، پایه، استاندارد و حق بیمه. طرح موبایل ارزان ترین از همه است و قیمت آن 500 میلیون تومان است. 149 در ماه

طرح جدید Basic with Ads در 12 کشور از جمله استرالیا، برزیل، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، کره، مکزیک، اسپانیا، بریتانیا و ایالات متحده در نوامبر امسال راه اندازی خواهد شد. برای کاربران کانادا و مکزیک، این طرح از 1 نوامبر راه اندازی می شود. در همین حال، کاربران نتفلیکس در ایالات متحده، از 3 نوامبر، از طرح اشتراک جدید، فقط 6.99 دلار در ماه، دست خود را دریافت خواهند کرد. برای کاربران در بریتانیا، این طرح 4.99 یورو (تقریباً 400 روپیه) در ماه هزینه خواهد داشت، در حالی که قیمت ماهانه در کانادا 5.99 دلار کانادا (نزدیک به 360 روپیه) ثابت شده است. برای جزئیات قیمت در کشورهای دیگر، کاربران می توانند به مرکز راهنمایی نتفلیکس مراجعه کنند.