نتفلیکس پس از سرکوب به اشتراک گذاری رمز عبور، 6 میلیون مشترک به دست آورد.

ساراندوس در ماه آوریل در یک تماس درآمد گفت که این شرکت دارای “صفحه بسیار قوی اکران” و پایگاه بزرگی از فیلم ها و نمایش های آینده از سراسر جهان است تا به آن کمک کند تا اعتصاب را تحمل کند.

این غول استریم سه ماهه اخیر را با 238 میلیون مشترک و سود 1.5 میلیارد دلاری (تقریباً 12309 کرور) به پایان رساند.

نتفلیکس در ماه مه، سرکوب کاربرانی را که پسوردهای خود را با افرادی فراتر از خانواده خود به اشتراک می‌گذارند، گسترش داد، زیرا به دنبال افزایش درآمد پس از یک اصلاح سخت در سال گذشته است.

راس بنس، تحلیلگر اصلی Insider Intelligence، گفت: «تصمیم برای کاهش رده پایه تلاشی برای تقویت تبلیغات با افزایش تفاوت قیمت بین سطوح تبلیغاتی و غیر تبلیغاتی آن است.

نتفلیکس روز چهارشنبه اعلام کرد که در پی سرکوب به اشتراک گذاری رمز عبور، اشتراک های سرویس پخش رسانه ای نزدیک به 6 میلیون افزایش یافته است.

این شرکت در بیانیه درآمد خود گفت که این سیاست به تمام بازارهای خود در سراسر جهان گسترش خواهد یافت.

از آنجایی که پایگاه مشترکین این سرویس در کشورهای بیشتری رو به افزایش است، نتفلیکس بر انتقال بارهای رایگان حساس به قیمت به طرح ارزان‌تر با پشتیبانی تبلیغاتی خود تمرکز خواهد کرد.

افزایش تعداد مشترکین زمانی رخ داد که اعتصاب نویسندگان و بازیگران بالقوه فلج کننده صنعت سرگرمی ایالات متحده را تحت تاثیر قرار داد، اما تحلیلگران می گویند نتفلیکس نسبت به رقبای خود موقعیت بهتری برای مقابله با طوفان دارد.

بنس گفت: «تمرکز فزاینده نتفلیکس بر به اشتراک گذاری رمز عبور در کنار افزایش فشار برای افزایش درآمد تبلیغات رخ خواهد داد.

نتفلیکس در نامه ای به سهامداران گفت: “ایجاد یک تجارت تبلیغاتی از ابتدا آسان نیست و ما کار سخت زیادی در پیش داریم، اما ما مطمئن هستیم که در طول زمان می توانیم تبلیغات را به یک جریان افزایشی درآمد چند میلیارد دلاری تبدیل کنیم.”

نتفلیکس تقریباً همزمان با سرکوب، پیشنهادی با یارانه تبلیغاتی راه‌اندازی کرد و روز چهارشنبه پایین‌ترین طرح بدون آگهی خود را که 10 دلار (تقریباً 800 روپیه) در ماه هزینه داشت در ایالات متحده حذف کرد.

جیمی لوملی، تحلیلگر Third Bridge گفت: کارشناسان ما می گویند که نتفلیکس در مقایسه با رقبا بهترین موقعیت را برای مقابله با این اعتصاب دارد، اما اگر خط لوله محتوای آن به طور فزاینده ای تحت فشار قرار گیرد، ممکن است احساس فشار کند.

تد ساراندوس، یکی از مدیران اجرایی نتفلیکس، طی یک ارائه درآمد گفت: ما دائماً پشت میز هستیم و با همه در سراسر صنعت مذاکره می کنیم.

اعضای انجمن بازیگران سینما (SAG-AFTRA) به نویسندگانی پیوستند که هفته‌ها در اعتصاب بوده‌اند و اولین اعتصاب را برای 63 سال در سراسر صنعت آغاز کردند و عملاً هالیوود را تعطیل کردند.

بازیگران در اعتصاب

برای تبدیل کاربرانی که پرداخت نمی‌کنند، نتفلیکس حساب‌های «قرض گیرنده» یا «اشتراک‌گذاری» را معرفی کرده است که در آن مشترکین می‌توانند بینندگان بیشتری را با قیمت بالاتر اضافه کنند یا پروفایل‌های مشاهده را به حساب‌های جدید منتقل کنند.

گزارش درآمد در حالی منتشر شد که نتفلیکس و دیگر سازندگان فیلم و تلویزیون شاهد توقف تولیدات توسط اعتصاب بازیگران و نویسندگان در ایالات متحده بودند.

بنس تخمین می زند که نتفلیکس امسال 770 میلیون دلار (تقریبا 6318 کرور) درآمد تبلیغاتی در ایالات متحده و بیش از یک میلیارد دلار (تقریباً 8206 کرور) تا سال 2024 به دست خواهد آورد.

نتفلیکس با به اشتراک گذاشتن فهرستی که شامل The Crown و Virgin River بود، به سهامداران گفت: «امسال بیشتر از هر پخش کننده دیگری فصل های بازگشتی خواهیم داشت.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در اوایل سال جاری، این شرکت شکایت کرد که بیش از 100 میلیون خانوار در این سرویس حساب مشترک دارند.

ما باید به این اعتصاب به نتیجه برسیم تا همه بتوانیم جلو برویم.»

لوئیس ناولیر، مدیر ارشد سرمایه گذاری ناولیر و همکاران، درباره نتفلیکس گفت: «بپذیریم، سرکوب رمزهای عبور کار می کند.

اشتراک تبلیغاتی نتفلیکس با قیمت 7 دلار (تقریباً 600 روپیه) ماهانه در ایالات متحده موجود است.

با فروش 8.2 میلیارد دلاری (تقریبا 67290 کرور روپیه) نتفلیکس در بازه زمانی آوریل تا ژوئن، درآمد کمتر از حد انتظار بود که باعث شد سهام این شرکت در ساعات پس از معاملات در وال استریت بیش از 8 درصد کاهش یابد.

ناولیر به خبرگزاری فرانسه گفت: «قیمت سهام پس از بازار کمی کاهش یافته است؛ این نگرانی وجود دارد که محتوای آنها به دلیل اعتصاب هالیوود تمام شود.

این شرکت موفقیت فیلم‌های جدید «معمای قتل» و «استخراج» و همچنین سریال‌هایی مانند بریجرتون، ویچر و هرگز هرگز را ندارم، تبلیغ کرد.

من از نتایج به وجد آمدم؛ فکر می‌کنم آنها با رشد مشترک توپ را از پارک بیرون زدند.»