نخست‌وزیر مودی در نشست G20 می‌گوید پرداخت‌های دیجیتال حکمرانی و گنجاندن مالی در هند را متحول کردند

با هدف تقویت همکاری های اقتصادی جهانی، اولین نشست وزیر دارایی G20 و روسای بانک مرکزی (FMCBG) روز جمعه در بنگالورو برگزار می شود.

برای جزئیات جدیدترین راه اندازی ها و اخبار سامسونگ، شیائومی، ریلمی، وان پلاس، اوپو و سایر شرکت ها در کنگره جهانی موبایل در بارسلون، از مرکز MWC 2023 ما دیدن کنید.



منبع

“ما امیدواریم که شما بتوانید همان روحیه مثبت را به اقتصاد جهانی منتقل کنید. من می خواهم که بحث شما بر آسیب پذیرترین شهروندان جهان متمرکز شود. تنها با ایجاد یک دستور کار فراگیر می توان اعتماد جهان را به دست آورد. وی خطاب به وزرای دارایی و رئیس کل بانک مرکزی گفت.


پس از مواجهه با بادهای مخالف در هند در سال گذشته، شیائومی قرار است در سال 2023 رقابت را به عهده بگیرد. برنامه های این شرکت برای سبد محصولات گسترده و تعهد آن به ساخت در هند در این کشور چیست؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.
نخست وزیر گفت که مصرف کنندگان و تولیدکنندگان هندی نسبت به آینده خوشبین و مطمئن هستند.

او افزود: “امیدوارم که شما کشف کنید که چگونه می توان از قدرت فناوری برای همیشه استفاده کرد و در عین حال استانداردهایی را برای تنظیم خطرات احتمالی آن تنظیم کرد. تجربه خود هند می تواند یک الگو باشد.”

نخست وزیر مودی در سخنان افتتاحیه خود در این نشست از طریق یک پیام ویدیویی گفت: “شما نماینده رهبری امور مالی و اقتصاد جهانی هستید در زمانی که جهان با مشکلات جدی اقتصادی مواجه است. همه گیری کووید یک ضربه در قرن را وارد کرده بود. بسیاری از کشورها به ویژه اقتصادهای در حال توسعه هنوز با پیامدهای آن کنار می آیند. همچنین شاهد افزایش تنش های ژئوپلیتیکی در نقاط مختلف جهان هستیم.”

نارندرا مودی، نخست وزیر هند، روز جمعه گفت اکوسیستم پرداخت های دیجیتال هند به طور بنیادی حکمرانی، شمول مالی و سهولت زندگی در این کشور را متحول کرده است.

وی همچنین گفت: “در دوران ریاست خود در G20، ما یک پلتفرم فین تک جدید ایجاد کرده ایم که به مهمانان جهانی G20 اجازه می دهد تا از پلتفرم پرداخت دیجیتال راهشکن UPI هند استفاده کنند.” نخست وزیر مودی خواستار تلاش جمعی برای تقویت بانک های توسعه چندجانبه برای چالش های جهانی، مانند تغییرات آب و هوایی و غیره شد.

نیرمالا سیتارامان، وزیر دارایی اتحادیه و شاکتیکانتا داس، رئیس بانک مرکزی هند (RBI) به طور مشترک ریاست جلسه را بر عهده داشتند.

در طول همه گیری کووید، او گفت که پرداخت های دیجیتال تراکنش های بدون تماس و بدون درز را امکان پذیر می کند.

نخست‌وزیر مودی در این دیدار گفت: «ما باید به طور جمعی برای تقویت بانک‌های توسعه چندجانبه برای بسیاری از چالش‌های جهانی مانند تغییرات آب‌وهوایی تلاش کنیم».

نخست وزیر تأکید کرد که نقش فناوری به طور فزاینده ای در دنیای مالی غالب است. نخست وزیر خاطرنشان کرد: با این حال، برخی از نوآوری های اخیر در امور مالی دیجیتال نیز خطر بی ثباتی و سوء استفاده را به همراه دارد.

“طی چند سال گذشته، ما یک زیرساخت دیجیتال عمومی بسیار ایمن، قابل اعتماد و کارآمد ایجاد کرده‌ایم. اکوسیستم پرداخت دیجیتال ما به طور اساسی حاکمیت، شمول مالی و سهولت زندگی را متحول کرده است. اکوسیستم UPI هند می‌تواند الگویی برای بسیاری از کشورهای دیگر باشد. ما ما خوشحال خواهیم شد که تجربیات خود را با جهان به اشتراک بگذاریم. G20 می تواند رسانه ای برای این کار باشد.”