نسخه بتا ONDC اکنون در پنج شهر دیگر هند زنده است

هدف اصلی اجرای زنده بتا این است که به مصرف‌کنندگان اجازه داده شود تا شبکه باز را برای اولین بار تجربه کنند، بازخورد بلادرنگ را جمع‌آوری کنند و همچنین شبکه را در مقیاس قبل از عرضه در سراسر هند آزمایش کنند.

T Koshy، MD و CEO ONDC، گفت: “ما امیدواریم که با این اعلام بتا، کسب و کارهای بیشتری به ما بپیوندند و از مزیت حرکت زودهنگام بهره مند شوند. به ما بینش و فرصت هایی برای بهبود شبکه می دهد.”


اپل اولین هدست واقعیت ترکیبی خود را با نام Apple Vision Pro در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود به همراه مدل های جدید مک و به روز رسانی های نرم افزاری آتی رونمایی کرد. ما درباره همه مهم‌ترین اعلامیه‌های این شرکت در WWDC 2023 در Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می‌کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

ابتکار دولت ONDC روز چهارشنبه گفت نسخه بتا آن اکنون در بمبئی، دهلی-ان سی آر، چنای، حیدرآباد و کلکته به صورت زنده منتشر شده است. شبکه باز برای تجارت دیجیتال (ONDC) ابتکار وزارت ارتقای صنعت و تجارت داخلی (DPIIT) است.

در حال حاضر این شبکه بیش از 40000 فروشنده در بیش از 200 شهر دارد که از این تعداد بیش از 18000 فروشنده از این پنج شهر فعالیت می کنند.

این شبکه گفت که همراه با Bengaluru و Meerut که به ترتیب در سپتامبر 2022 و دسامبر 2022 برای اجرای نسخه بتا انتخاب شدند، اکنون این شبکه برای خریداران (مصرف کنندگان) و فروشندگان در این پنج شهر دیگر قابل دسترسی است.

ONDC در آوریل 2022 آلفا خود را در پنج شهر عرضه کرد تا معاملات زنده را با گروه بسته ای از فروشندگان و خریداران آزمایش کند و به تدریج ردپای خود را گسترش دهد.

مصرف کنندگان می توانند از فروشندگان شبکه ONDC از طریق چهار اپلیکیشن خریدار فعال – Paytm، Mystore، Spice Money و Magicpin خرید کنند.