نسخه جدید Realme GT Neo 5 با مشخصات کاهش یافته به زودی معرفی می شود

برای جزئیات جدیدترین راه اندازی ها و اخبار سامسونگ، شیائومی، ریلمی، وان پلاس، اوپو و سایر شرکت ها در کنگره جهانی موبایل در بارسلون، از مرکز MWC 2023 ما دیدن کنید.



منبع

Realme GT Neo 5 به طور رسمی در 9 فوریه 2023 عرضه شد. گوشی هوشمندی که به عنوان جانشین Realme GT Neo 3 وارد شد، دارای شارژ سریع 240 واتی بود که ادعا می‌شود سریع‌ترین شارژ جهان است. این گوشی در کنگره جهانی موبایل 2023 که قرار است در پایان فوریه برگزار شود، به نمایش گذاشته خواهد شد. اکنون نسخه لایت گوشی هوشمند با مشخصات کاهش یافته عرضه می شود که می تواند نسخه Realme Neo GT 5 Lite را با قیمت کمتری نسبت به Realme GT Neo 5 وانیلی در دسترس قرار دهد.

همانطور که قبلا ذکر شد، Realme GT Neo 5 به دلیل قابلیت شارژ باتری خود، سرآمد بود. این گوشی هوشمند با ظرفیت باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 240 واتی عرضه شد که طبق ادعای شرکت، سریع‌ترین شارژ موجود در هر گوشی هوشمند در جهان است. با این حال، گفته می‌شود که Realme GT Neo 5 Youth دارای باتری کمی بزرگ‌تر با ظرفیت ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که تنها از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

منبع اطلاعات همچنین پیشنهاد می‌کند که Realme GT Neo 5 Youth یا Lite دارای یک صفحه نمایش مستقیم انعطاف‌پذیر با وضوح 1.5K است که از طراحی تک سوراخ متمرکز برخوردار است. انتظار می رود راه اندازی دوربین پشتی این گوشی توسط یک ماژول سوپر ماتریکس 64 مگاپیکسلی OV64M هدایت شود. این می تواند با یک فلاش LED همراه باشد، با چیدمان شبیه به Realme GT Neo 5، انتظار می رود برای نوار RGB و پوشش شفاف، که می تواند در نسخه جدید منتشر شود.

با این حال، منبع اطلاعات قیمت مورد انتظار، مشخصات اضافی و جدول زمانی عرضه Realme GT Neo 5 Youth را فاش نکرد. همچنین لازم به ذکر است که ریلمی هیچ تایید رسمی در مورد گوشی هوشمند شایعه شده ارائه نکرده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.
با توجه به پست مشاور Digital Chat Station در وب‌سایت میکروبلاگینگ چینی Weibo، Realme در حال آماده شدن برای راه‌اندازی یک نسخه لایت متوسط ​​جدید از Realme GT Neo 5 است که می‌تواند Realme GT Neo 5 Youth یا Lite نامیده شود. اطلاعات دهنده پیشنهاد می کند که گوشی هوشمند میان رده آینده به جای پرچمدار Snapdragon 8 + Gen 2 SoC که در Realme GT Neo 5 دیده می شود، از تراشه اسنپدراگون 7+ نسل 2 کوالکام بهره خواهد برد.