نشت مشخصات Samsung Galaxy Buds 3, Buds 3 Pro; برای دریافت رتبه IP57، عمر باتری تا 30 ساعت توصیه شده است

انتظار می رود سری Galaxy Buds 3 سامسونگ در رویداد بعدی Galaxy Unpacked معرفی شود. این شرکت هنوز تاریخ برگزاری این رویداد را اعلام نکرده است، اما گزارش های اخیر ادعا می کنند که ممکن است در ماه جولای برگزار شود. گفته می‌شود نسل بعدی گلکسی بادز، پس از گلکسی بادز 2 و گلکسی بادز 2 پرو، از یک مدل پایه و یک مدل حرفه‌ای تشکیل می‌شود. احتمالاً این هدست‌ها در کنار گوشی‌های سامسونگ گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 رونمایی می‌شوند. افشای اطلاعات جدید به چندین مشخصات و ویژگی‌های دیگر هدفون‌های بی‌سیم واقعی اشاره کرده است.

مشخصات Samsung Galaxy Buds 3, Buds 3 Pro (شایعه شده)

طبق گزارش Android Headlines، سری Samsung Galaxy Buds 3 احتمالاً با رتبه IP57 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب عرضه می شود. انتظار می رود هر دو مدل از SmartThings Find سامسونگ پشتیبانی کنند و احتمالا در رنگ های نقره ای و سفید ارائه می شوند.

این نشریه بیان می‌کند که انتظار می‌رود Samsung Galaxy Buds 3 Pro دارای یک بلندگوی دو طرفه باشد و به کنترل نویز تطبیقی، چراغ‌های تیغه‌ای و صدای محیط مجهز باشد. نسخه پایه به احتمال زیاد هیچ یک از این ویژگی ها را ندارد و بلندگوی یک طرفه را حمل می کند.

با روشن بودن ویژگی حذف نویز فعال (ANC)، انتظار می رود Galaxy Buds 3 پایه تا 5 ساعت زمان پخش و با ANC خاموش تا 6 ساعت ارائه دهد. این گزارش همچنین ادعا می‌کند که Galaxy Buds 3 Pro، از طرف دیگر، ممکن است تا شش ساعت با ANC روشن و تا هفت ساعت با ANC خاموش باشد.

انتظار می رود که Samsung Galaxy Buds 3 Pro حداکثر 30 ساعت عمر باتری را ارائه دهد، در حالی که Galaxy Buds 3 ممکن است عمر باتری کل تا 24 ساعت را ارائه دهد. بر اساس این گزارش، اندازه قاب های شارژ این هدفون نیز احتمالاً متفاوت است.

Samsung Galaxy Buds 3، Galaxy Buds 3 Pro Design (شایعه شده)

سری گلکسی بادز 3 سامسونگ قبلاً دارای ساقه هایی به شکل لوبیا است. این تغییر، در صورت صحت، انتظار می‌رود که بخش عمده هدفون‌ها را کاهش دهد، راحتی و تناسب را افزایش دهد و احتمالاً کیفیت تماس را بهبود بخشد، زیرا میکروفون‌ها احتمالاً در انتهای پایه‌ها قرار می‌گیرند.


سامسونگ گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 را در کنار سری گلکسی تب اس 9 و سری گلکسی واچ 6 در اولین رویداد Galaxy Unpacked خود در کره جنوبی معرفی کرد. ما درباره دستگاه‌های جدید این شرکت و موارد دیگر در آخرین قسمت Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می‌کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

منبع