نظرسنجی کاربران آمازون در مورد مرورگرهای وب نکاتی در مورد توسعه نرم افزار مرورگر جدید: گزارش

در سال‌های اخیر، آمازون خدمات خود را از خدمات تجارت الکترونیک گسترش داد تا اکنون شامل یک شرکت تولیدی و همچنین خدمات پخش ویدیو و موسیقی خود شود. در میان رکود مالی مداوم، آمازون در اوایل این هفته تصمیم گرفت 9000 کارمند دیگر را از نیروی کار ابری و تبلیغاتی خود اخراج کند.

سایر مرورگرها در حال حاضر خدمات Web3 را بر روی پلتفرم خود آزمایش می کنند. به عنوان مثال، مایکروسافت در حال آزمایش یک کیف پول دیجیتال مبتنی بر اتریوم برای مرورگر Edge خود است. همچنین با ارائه خدمات ارز دیجیتال داخلی ارائه می شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

توییت اخیر نیکلاس دی لئون، خبرنگار ارشد Consumer Reports (از طریق Phone Arena) شامل تصویری از نظرسنجی آمازون است که به دنبال جزئیات استفاده از مرورگر وب است. به نظر می رسد این نظرسنجی از طریق ایمیل منتشر شده و در هیچ یک از پروفایل های شبکه اجتماعی آمازون ظاهر نشده است.

طبیعی است که در میان آشفتگی های اقتصادی مداوم، به دنبال راه های بیشتری برای جذب سرمایه باشد تا به کسب و کار خود بالشتک ایمنی بدهد. یک مرورگر وب موقعیت آمازون را در برابر رقبای خود مانند گوگل و مایکروسافت که هر دو مرورگرهای خاص خود را نیز دارند، ارتقا می دهد.

بر اساس نظرسنجی اخیر که توسط غول تجارت الکترونیک انجام شده، آمازون ممکن است در حال کار بر روی یک مرورگر وب باشد. این شرکت اخیراً از کاربران در مورد امکان دانلود و آزمایش یک مرورگر وب جدید سؤال کرده است. پرسشنامه ای که توسط این غول فناوری منتشر می شود نشان می دهد که در حال بررسی توسعه یک مرورگر جدید است. در حال حاضر، گوگل کروم با 65.84 درصد از سهم بازار، پرکاربردترین مرورگر جهان است.

اگر آمازون یک مرورگر ایجاد کند، جالب است که ببینیم آیا این شرکت آن را به قابلیت‌های Web3 مجهز می‌کند یا خیر. همچنین گزارش شده است که این شرکت در حال کار بر روی راه اندازی یک طرح NFT مرتبط با وب سایت خرید آنلاین خود است.

این شرکت در مقدمه نظرسنجی خود گفت که شرکت کنندگان “به نوآوری هایی کمک خواهند کرد که پتانسیل بهبود تجربه مرور را برای میلیون ها نفر دارند”. در همین حال، نظرسنجی می پرسد سوالات کاربران در مورد همگام سازی داده ها در دستگاه ها، برنامه های افزودنی مرورگر، حریم خصوصی و ردیابی شخص ثالث، و ویژگی های مربوط به خرید.