نمایشگاه خودرو 2023: خودروهای الکتریکی با مشارکت بیش از 70 خودروساز در مرکز صحنه قرار می گیرند

پیش از این، دهلی نو با دستیابی به بالاترین فروش ماهانه خودروهای برقی در ایالات متحده در این کشور، تاریخ را خلق کرد.

تا دسامبر سال گذشته، دهلی نو 7046 وسیله نقلیه الکتریکی را با رشد 86 درصدی نسبت به سال قبل ثبت کرد. از زمان راه‌اندازی خط‌مشی EV، UT 93239 وسیله نقلیه الکتریکی را ثبت کرده است که از این تعداد خودروهای دو چرخ تقریباً 55 درصد از کل فروش EV در سال 2022 را تشکیل می‌دهند.

سیاست خودروهای برقی دهلی در 7 آگوست 2020 راه‌اندازی شد و خودروهای دو چرخ (2 وات) و سه چرخ (3 وات) به‌عنوان بخش خودروهای اولویت‌دار شناسایی شدند.

نمایشگاه خودرو روز جمعه با نمایش خودروهای برقی (EV) توسط بیش از 70 خودروساز داخلی و بین‌المللی، در پایتخت ملی آغاز شد.

وی همچنین بر اهمیت توجه کامل به نیازهای مشتریان تاکید کرد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

با توجه به اینکه هند در چند سال گذشته با آلودگی شدید هوا دست و پنجه نرم می کند، دولت مرکزی برای کاهش آلودگی وسایل نقلیه برنامه ریزی کرده است. به عنوان بخشی از طرح کاهش آلودگی وسایل نقلیه، دولت بر روی تشویق 30 درصد از دارندگان وسایل نقلیه تا سال 2030 به سمت خودروهای الکتریکی کار خواهد کرد.

سرویس بین المللی NHK World ژاپن گزارش داد که خودروهای برقی در مرکز نمایشگاه خودروی امسال قرار دارند. ماروتی سوزوکی، یکی از شرکت‌های تابعه خودروساز ژاپنی سوزوکی موتور، بیشترین سهم را در بخش خودروهای سواری در بازار هند دارد.

بر اساس گزارش NHK World انتظار می رود جمعیت 1.4 میلیارد نفری خودروهای هند بیش از این افزایش یابد. جدیدترین خودروی مفهومی EV ماروتی سوزوکی جذابیت اصلی این رویداد بود. طبق گزارش NHK World، خودروی کاربردی ورزشی (SUV) می‌تواند با یک بار شارژ 550 کیلومتر را طی کند و سازنده قصد دارد تا سال 2025 آن را در بازار خودرو هند به فروش برساند.

سایر تولیدکنندگان در فضای خودروی هند مانند تاتا موتورز و شرکت هیوندای موتور کره جنوبی نیز خودروهای برقی خود را در این رویداد به نمایش گذاشتند.

بر اساس گزارش NHK World، سوزوکی توشیهیرو، رئیس سوزوکی موتور گفت که خودروهای الکتریکی به عنوان یک گزینه مناسب برای دارندگان خودرو ظاهر شده‌اند و سوخت مصنوعی و هیدروژن نیز گزینه‌های عصر جدید در فضای خودرو هستند.

وزیر حمل و نقل کایلاش گالوت در یک سخنرانی رسانه ای گفت: دهلی همیشه از جلو در ثبت و فروش خودروهای برقی پیشتاز بوده و آن را به پایتخت خودروهای برقی کشور تبدیل کرده است و با زیرساخت های شارژ خصوصی و عمومی مورد نیاز با کل آماده است. بیش از 2300 نقطه شارژ و 200+ ایستگاه تعویض باتری که در سراسر شهر فعال هستند.