نمونه‌هایی از دوربین Pixel 7 Pro Super Res Zoom از دوربین تله‌فوتو ارتقا یافته توسط گوگل فاش شد


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی Quad-HD LTPO OLED با نرخ رفرش 120 هرتز است. این دستگاه با اندروید 13 به صورت پیش فرض اجرا می شود و از نسل دوم Tensor G2 SoC پشتیبانی می کند. این دستگاه تا 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد. این یک گوشی هوشمند 5G است که از بلوتوث نسخه 5.2، NFC و Wi-Fi 6E نیز پشتیبانی می کند. همچنین یک پورت USB Type-C برای شارژ سیمی و انتقال اطلاعات وجود دارد. برای امنیت، این گوشی هوشمند به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر و پشتیبانی از قفل چهره مجهز شده است.

Pixel 7 Pro در کنار Pixel 7 استاندارد روز پنجشنبه معرفی شد. شایان ذکر است، تنها مدل پرو مجهز به تنظیمات دوربین سه گانه پشتی است که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور زاویه فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 48 مگاپیکسلی است. وانیلی پیکسل 7 تنها دارای پیکربندی دوربین دوگانه پشتی 50 مگاپیکسلی است.

این گالری توسط مدیر محصول گروه گوگل الکساندر شیفهاوئر به اشتراک گذاشته شد که او نیز در رویداد “ساخت شده توسط گوگل” حضور داشت، جایی که او پیشرفت‌های بزرگنمایی پیکسل 7 پرو را با جزئیات به نمایش گذاشت. در ابتدا، پس از زوم 2 برابری، فناوری Super Res Zoom تصاویر گرفته شده توسط دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی را برش می دهد.

تصاویر گوگل پیکسل 7 پرو به تازگی پس از معرفی گوشی هوشمند پرچمدار خود در روز پنجشنبه توسط گوگل به اشتراک گذاشته شده است. تصاویر ثبت‌شده قابلیت‌های Super Res Zoom Pixel 7 Pro را که به تازگی راه‌اندازی شده است را به نمایش می‌گذارد که اولین آن در کنار مدل وانیلی پیکسل 7 بود. این گالری شامل سه مجموعه عکس است که در منهتن، سانفرانسیسکو و مندوسینو گرفته شده است. مجموعه اول، مرکز تجارت جهانی وان را با تصاویری که با زوم 0.5 برابری از دور شروع می‌شود و تا 30 برابر ادامه می‌دهند، برجسته می‌کند و جزئیات دقیق آنتن اصلی را به نمایش می‌گذارد. 30x بزرگترین بزرگنمایی است که تا به امروز در دستگاه Pixel ارائه شده است.

با زوم بیشتر، دوربین تله فوتو 5x 48 مگاپیکسلی ارتقا یافته همراه با Super Res Zoom شروع به کار می کند. از قدرت پردازش Tensor G2 SoC گوگل برای الگوریتم جدید فوکوس خودکار یادگیری ماشینی بهره می برد. علاوه بر این، Zoom Stabilization به ثبت تصاویر دقیق با بزرگنمایی 15x، 20x و تا 30x کمک می کند.