نکات نشت ردمی سری K60 در انواع Redmi K60، K60 Pro، K60E؛ می در دسامبر راه اندازی می شود

افشای اطلاعات قبلی در مورد مشخصات گوشی های آینده ایده ای در مورد انتظارات از سری Redmi K60 ارائه کرده است. به گفته نویسنده MIUI Polska Kacper Skrzypek، Redmi K60، K60 Pro و K60E هستند انتظار می رود به ترتیب از Snapdragon 8 Gen 2، Snapdragon 8+ Gen 1 و یک MediaTek SoC بی نام استفاده می شود. با این حال، Redmi K60E بعداً همراه با Snapdragon 870 SoC در Geekbench مشاهده شد.

سری Redmi K60، جانشین مورد انتظار سری Redmi K50 این شرکت، پیش از عرضه آن در چین، سوژه چندین درز و شایعات بود. آخرین اطلاعات فاش شده، جدول زمانی عرضه گوشی های آینده را تا پایان ماه اعلام کرده است. جزئیات به اشتراک گذاشته شده در وب سایت شبکه اجتماعی چینی Weibo نشان می دهد که سری Redmi K60 اواخر دسامبر در چین عرضه می شود. این امر پس از آن صورت می گیرد که شایعه شده بود سری Redmi K60 در ژانویه سال آینده عرضه می شود. انتظار می‌رود سری‌های آینده شامل Redmi K60، Redmi K60 Pro و Redmi K60E باشد.

گفته می شود که Redmi K60 وانیلی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی Quad HD+ با نرخ رفرش 120 هرتز است. K60 همچنین دارای تنظیمات دوربین سه گانه پشتی است که شامل یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS)، یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی است.

Redmi K60 همچنین در وب سایت گواهی 3C چین مشاهده شد که اشاره ای به پشتیبانی این گوشی از شارژ سریع 67 واتی داشت.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

با توجه به پست Weibo توسط اطلاعاتی معتبر Digital Chat Station، سری Redmi K60 ممکن است چند روز تا عرضه باقی بماند و قرار است اواخر دسامبر در چین عرضه شود. در این پست گفته شده است که انتظار می رود سری Redmi K60 “پادشاه عملکرد” ​​در هر سه بخش قیمتی باشد.

آخرین درز، جدول زمانی عرضه اولیه شایعات قبلی در ژانویه، درست قبل از سال نو چینی را نشان می دهد. گزارش‌های قبلی بیان کردند که Redmi به دلیل تاخیر در معرفی سری 13 شیائومی، پنجره انتشار را برای ژانویه تنظیم کرده است.