هانسال مهتا و نتفلیکس پس از موفقیت فیلم «اسکوپ» همکاری خلاقانه چند ساله خود را اعلام کردند.

مونیکا شرگیل، معاون محتوا، نتفلیکس هند، مهتا را به عنوان استاد هنر خود توصیف کرد که به دنبال کشف داستان هایی است که جذابیت گسترده ای دارند. او که یک داستان‌نویس ظریف است، می‌تواند این داستان‌ها را مانند هیچ‌کس دیگر تعریف کند. «اسکوپ» یک موفقیت دیگر برای مجموعه سریال‌های ما در سال جاری است، و با این همکاری ما مشتاقانه منتظر داستان‌هایی هستیم که تا به حال ندیده‌ایم که مخاطبان آن را دوست داشته باشند. شرگیل افزود.

پس از موفقیت «اسکوپ»، نتفلیکس و هانسال مهتا روز دوشنبه از همکاری چند ساله خبر دادند که در آن فیلمساز در سال‌های آینده چندین سریال برای استریمر خواهد ساخت. سریال نتفلیکس با الهام از خاطرات روزنامه‌نگار جیگنا ورا «پشت میله‌ها در بایکولا: روزهای من در زندان»، به عنوان یکی از تحسین‌شده‌ترین نمایش‌های امسال ظاهر شد. مهتا که با فیلم هایی مانند «علیگر» و «شهید» و همچنین سریال «کلاهبرداری 1992: داستان هارشاد مهتا» نیز شناخته می شود، گفت که خوشحال است که همکاری خود را با نتفلیکس پیش می برد.

“به عنوان یک فیلمساز، ایده خلق داستان‌های متنوع و پویا دائماً مرا در ذهنم نگه می‌دارد. چیزی که من را در مورد همکاری با نتفلیکس، که خانه برخی از بهترین استعدادها است، هیجان‌زده می‌کند، پتانسیلی است که کارم برای دستیابی به بینندگان در سراسر جهان وجود دارد. مانند «Scoop»، نتفلیکس درگیر فرآیند خلاقانه از زمان نوشتن فیلمنامه، تا بازاریابی و توزیع است که برای موفقیت هر همکاری خلاقانه ای حیاتی است. این همکاری طولانی مدت با آنها فقط ادامه دارد. این کارگردان برنده جایزه ملی در بیانیه ای گفت تا من را توانمند کند تا در انواع داستان های کشف نشده فرو بروم.

فصل اول «اسکوپ» به دنبال جاگروتی پاتاک (کاریشما تانا)، یک خبرنگار جنایی ستاره در یک روزنامه بمبئی است که پس از متهم شدن او به قتل رقیبش جیدب سن (پروسنجیت چاترجی) خبرساز می شود. این سریال بر اساس داستان واقعی روزنامه نگار جیگنا وورا است که مدتی را به اتهام قتل در زندان گذراند، اما در نهایت از همه اتهامات تبرئه شد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع