هدفون سیمی وان پلاس نورد با میکروفون در هند عرضه شد: همه جزئیات

به غیر از هدفون‌های سیمی OnePlus Nord، این شرکت گلوله‌های OnePlus Type-C را نیز به فروش می‌رساند که برای اتصال مقرون‌به‌صرفه و بی‌سیم با گوشی‌های هوشمند و دستگاه‌هایی که جک هدفون 3.5 میلی‌متری ندارند، طراحی شده‌اند. هدفون‌های جدید OnePlus با گزینه‌های مختلف شیائومی و ریلمی از جمله ایرفون Mi Dual-Driver و Realme Buds 2 روبرو خواهند شد.

مشخصات و ویژگی های هدفون سیمی وان پلاس نورد

جدا از کنترل از راه دور و میکروفون، هدفون سیمی OnePlus Nord همچنین دارای عملکرد گیره مغناطیسی برای ذخیره سازی راحت در هنگام عدم استفاده است و گفته می شود که می تواند عملکردهای اصلی پخش را هنگام قطع یا برداشتن حتی زمانی که به منبع متصل است، کنترل کند. دستگاه این هدست دارای سه جفت نوک گوش سیلیکونی برای تناسب قابل تنظیم است.




منبع

هدفون سیمی OnePlus Nord در هند با قیمت روپیه عرضه شد. 799. هدفون های سیمی جدید یکی از مقرون به صرفه ترین محصولاتی هستند که شرکت در حال حاضر در هند به فروش می رساند و دارای اتصال سیمی 3.5 میلی متری برای سازگاری با دستگاه های دارای جک هدفون است. در حالی که این شرکت بیشتر بر روی بخش صوتی بی‌سیم متمرکز است و دارای طیف رو به رشدی از بند گردنی بی‌سیم و هدست‌های بی‌سیم واقعی است، هدفون‌های سیمی OnePlus Nord برای کسانی است که به اتصال سیمی نگاه می‌کنند و بودجه کمی زیر روپیه دارند. 1000.

قیمت و در دسترس بودن هدفون سیمی OnePlus Nord

هدفون سیمی OnePlus Nord از اتصال سیمی 3.5 میلی متری و درایورهای دینامیک 9.2 میلی متری برخوردار است. طراحی و استایل ایرفون شبیه به OnePlus Bullets Wireless Z2 است، با تفاوت های آشکار در اتصال سیمی و کنترل از راه دور و میکروفون درون خطی به جای کنترل های بند گردن.

قیمت هدفون سیمی OnePlus Nord برابر با 200 روپیه است. 799 در هند، آن را به مقرون به صرفه ترین هدست صوتی این شرکت تبدیل می کند که در حال حاضر به فروش می رسد. فروش این هدفون از اول سپتامبر آغاز خواهد شد و برای خرید در فروشگاه‌های آنلاین و آفلاین OnePlus، آمازون هند و سایر خرده‌فروشان آفلاین دیگر از جمله Reliance Digital، Croma و موارد دیگر در سراسر هند در دسترس خواهد بود.