هند، بریتانیا درباره دارایی های رمزنگاری شده بحث می کنند. روی رویکردی قوی برای مدیریت خطرات و آسیب پذیری ها تمرکز کنید

علاوه بر این، فرصت‌های همکاری پیرامون اوراق قرضه سبز مستقل نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

همکاری مالی یکی از عناصر کلیدی نقشه راه 2030 است که در نشست سال 2021 دو نخست وزیر به تصویب رسید.

به گفته این سازمان، پس از بحث دولت به دولت، رهبران تجاری از مشارکت مالی هند و بریتانیا (IUKFP) به این بحث دعوت شدند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

دارایی‌های رمزنگاری ابزارهای خودارجاعی هستند و به شدت از آزمون یک دارایی مالی عبور نمی‌کنند، زیرا هیچ جریان نقدی ذاتی به آن‌ها متصل نیستند.

در این بیانیه آمده است: «هر دو کشور توافق کردند که زمینه قابل توجهی برای تقویت همکاری خدمات مالی بین هند و بریتانیا وجود دارد و توافق کردند که گفت و گوی بعدی بازارهای مالی را در سال 2024 در هند برگزار کنند.

هر دو طرف در مورد امکان بحث فنی بیشتر در مورد مقررات مؤثر ارائه دهندگان رتبه بندی ESG بحث کردند، و تعهد به ادامه همکاری در زمینه فرصت های ارائه شده توسط GIFT IFSC در سراسر عمودی از جمله بازارهای سرمایه برای فهرست بندی دوگانه، تامین مالی پایدار، مدیریت صندوق و دوباره بیمه دوباره تکرار شد

شرکت کنندگان در مورد مسائل مربوط به بخش بیمه، از جمله به روز رسانی های بریتانیا در مورد اصلاحات Solvency II و مشاوره در مورد معرفی یک رژیم مقررات بیمه گر (IRR) بحث کردند.

هند و بریتانیا روز چهارشنبه در مورد تحولات بین‌المللی در مورد دارایی‌های کریپتو بحث کردند و بر اهمیت رویکردهای جهانی قوی برای مقابله با ریسک‌های مرتبط با آن تأکید کردند. در دومین گفتگوی بازارهای مالی هند و بریتانیا، شرکت‌کنندگان از هر دو کشور به‌روزرسانی‌هایی را در مورد تحولات اخیر در بخش‌های بانکی مربوطه ارائه کردند و در مورد روندهای بانکی و آسیب‌پذیری‌ها و خطرات در حال ظهور در این بخش بحث کردند.

شرکت کنندگان حوزه های نوظهور برای همکاری از جمله تبادل دانش در چارچوب های نظارتی برای صندوق های بازنشستگی (PFs) در کشورهای مربوطه، فرصت های سرمایه گذاری بالقوه توسط PF ها و توسعه اکوسیستم ها از جمله راه حل های مبتنی بر فناوری برای بورس اجتماعی را شناسایی کردند.

فروپاشی اخیر صرافی کریپتو FTX و فروش متعاقب آن در بازارهای کریپتو، آسیب‌پذیری‌های موجود در اکوسیستم کریپتو را مورد توجه قرار داده است.

هر دو دولت از انتصاب Bill Winters CBE، مدیر اجرایی گروه Standard Chartered، به عنوان رئیس جدید IUKFP بریتانیا در کنار Uday Kotak، مدیر عامل و مدیر عامل بانک Kotak Mahindra به عنوان رئیس هند استقبال کردند.

رگولاتورهای ایالات متحده بیت کوین، اتر و سایر دارایی های رمزنگاری شده را به عنوان اوراق بهادار رد کرده اند.

شرکت کنندگان هندی در مورد تحولات در رویکرد نظارتی نسبت به بیمه در هند، به نفع افزایش سهولت انجام تجارت و تشویق ورود بازیگران جدید برای نفوذ عمیق تر بیمه، به روز کردند.

در این بیانیه آمده است: «هر دو طرف توافق کردند که در ماه‌های آینده با مجمع مالی پایدار تحت رهبری دولت در ماه ژوئن به طور دوجانبه در این زمینه‌ها تعامل داشته باشند تا همکاری سبز را پیش ببرند و پس از آن گفتگوی اقتصادی و مالی وزیران (EFD) در اواخر سال برگزار شد.

در این نشست که توسط ریچارد ناکس، مدیر خدمات مالی بین‌المللی در وزارت خزانه‌داری، و سوربی جین، وزیر مشترک وزارت امور اقتصادی، ریاست مشترک برگزار شد، همچنین دامنه استفاده از صنایع مدیریت دارایی به نفع تجارت و سرمایه‌گذاری فرامرزی عمیق‌تر بررسی شد.

در بیانیه مشترک آمده است: “زمینه افزایش دانش در مورد ارز دیجیتال بانکداری مرکزی (CBDC) از طریق یادگیری متقابل بررسی شد. شرکت کنندگان در مورد تحولات بین المللی در مورد دارایی های رمزنگاری، و اهمیت رویکردهای جهانی قوی و پیشرفت در ارائه نقشه راه G20 بحث کردند.”

تامین مالی پایدار از جمله همکاری موجود بین بانک های مرکزی در تجزیه و تحلیل سناریوهای آب و هوا و تست استرس، و همچنین ظرفیت سازی و گسترش آگاهی در مورد ریسک آب و هوا و تامین مالی پایدار مورد بحث قرار گرفت.