هند انتظار دارد توییتر پس از تصاحب ماسک از قوانین کشور پیروی کند. MoS IT می‌گوید: قوانین جدید فناوری اطلاعات ورودی

در دو سال گذشته، مقامات دولتی از شرکت خواسته اند تا در مورد محتوایی مانند حساب های حمایت از یک ایالت مستقل سیک، پست هایی که ادعا می شود اطلاعات نادرست در مورد اعتراضات کشاورزان منتشر کرده اند، و توییت هایی در انتقاد از مدیریت دولت در مورد همه گیر COVID-19 اقدام کند. .

© تامسون رویترز 2022


اپل این هفته آی‌پد پرو (2022) و آی‌پد (2022) را در کنار تلویزیون اپل جدید عرضه کرد. ما آخرین محصولات این شرکت را به همراه بررسی آیفون 14 پرو در Orbital، پادکست Gadgets 360 مورد بحث قرار می دهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع رانات که سال گذشته به دلیل نقض قوانین آن در مورد رفتار تنفرآمیز و رفتار توهین‌آمیز از توئیتر محروم شد، روز جمعه در اینستاگرام از مقالاتی درباره تصاحب ماسک استقبال کرد.

راجیو چاندراسخار، وزیر الکترونیک و فناوری اطلاعات هند، گفت: «قوانین و قوانین ما برای واسطه‌ها بدون توجه به مالکیت پلتفرم‌ها یکسان است. بنابراین، انتظار رعایت قوانین و مقررات هند همچنان باقی است.»

رانات، یکی از حامیان سرسخت نخست وزیر نارندرا مودی، همچنین درخواست های کاربرانی را که از ماسک برای بازگرداندن حساب توییتر خود درخواست کرده بودند، به اشتراک گذاشت.

چاندراسخار در پاسخ به این سوال که نظر دولت در مورد ممنوعیت توییتر برای افرادی مانند کانگانا رانات، بازیگر بالیوودی چیست، به طور مستقیم پاسخی نداد اما گفت که قوانین اصلاح شده جدید فناوری اطلاعات هند در روز جمعه یا شنبه پس از ماه ها مشورت منتشر خواهد شد.

یکی از وزیران دولت روز جمعه به رویترز گفت که تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک انتظار هند را مبنی بر رعایت قوانین این کشور برای چنین شرکت‌هایی تغییر نمی‌دهد و افزود که قوانین جدید فناوری اطلاعات هند طی چند روز آینده منتشر خواهد شد. ماسک روز پنجشنبه مالک توییتر شد و مدیران ارشد را اخراج کرد و در مورد چگونگی دستیابی به جاه‌طلبی‌های بلندی که برای پلتفرم رسانه‌های اجتماعی پرنفوذ ترسیم کرده بود، شفافیت کمی ارائه کرد. توییتر در ماه جولای از دادگاهی در هند خواست تا برخی از دستورات دولت برای حذف محتوا از این پلتفرم را لغو کند.