هند هدف خوبی برای شرکت‌های خودروهای برقی است، اما با وجود افزایش فروش خودروهای برقی، استقبال داخلی کند است:

“در حالی که پتانسیل رشد قوی وجود دارد، توسعه زیرساخت های شارژ کافی برای پذیرش خودروهای برقی کلیدی خواهد بود. با توجه به استفاده آهسته از خودروهای برقی در داخل، هیچ شرکت هندی احتمالاً در آینده قابل پیش بینی سهم جهانی قابل توجهی از خودروهای الکتریکی نخواهد داشت.” اضافه کرد.

S&P Global Ratings اشاره کرد که در هند تاتا موتورز با بیش از 80 درصد سهم از بازار، پیشتاز بخش خودروهای الکتریکی شده است.

با توجه به اینکه خودروهای برقی تنها 10 درصد از فروش خودروهای سواری مورد انتظار تاتا موتورز را در سال مالی 2023 نشان می‌دهند، ما انتظار داریم که حاشیه سود و تاثیر آن قابل مدیریت باشد. با توجه به زیرساخت‌های تولید مشترک با بخش ICE، هیچ نیاز مالی عمده‌ای وجود ندارد. آژانس رتبه بندی اعلام کرد.

تاتا موتورز همچنین حدود 1 میلیارد دلار (تقریباً 82.28 روپیه) از طریق فروش ابزارهای قابل تبدیل به دست آورد.

در این گزارش آمده است که آسیا در مرکز عصر EV خواهد بود.

هند به‌عنوان سومین بازار بزرگ خودروی جهان، هدف مناسبی برای شرکت‌های خودروهای برقی است. فروش خودروهای برقی در سال گذشته در این کشور بیش از دو برابر شد. با این حال، این رقم پایین بود. فروش خودروهای برقی کمتر از 2 درصد از در این گزارش آمده است: مجموع فروش خودروهای سبک در 12 ماه گذشته.

منطقه دارای بسیاری از منابع مورد نیاز برای این بخش (اندونزی در نیکل)، سیاست‌های حمایتی بسیار (چین) و فناوری پیشرو در صنعت (کره، چین، ژاپن) است. در چین که بازار خودروهای برقی بزرگتری نسبت به مجموع سایر نقاط جهان دارد.”


Vivo X90 Pro بالاخره در هند معرفی شد، اما آیا گوشی هوشمند پرچمدار این شرکت برای سال 2023 نسبت به نسل قبلی خود به ارتقای کافی مجهز شده است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

S&P Global Ratings گفت: “تامین مالی به میزان قابل توجهی بدهی آن را در سطح هند کاهش داده است. ما معتقدیم که تجارت خودروهای برقی هندی تاتا پتانسیلی برای کسب درآمد بیشتر دارد.”

اوراق بهادار به طور اجباری قابل تبدیل به 11 تا 15 درصد سهام در تجارت خودروهای برقی هند است.

آسیا قرار است جایگاه خود را به عنوان بزرگترین تولید کننده و بازار وسایل نقلیه الکتریکی (EVs)، باتری های برقی و مواد باتری EV در جهان حفظ کند و این قاره در مرکز عصر EV خواهد بود.

علاوه بر این، 90 درصد از خودروهای الکتریکی در هند در بخش خودروهای دو و سه چرخ هستند.

با این حال، شرکت تابعه تاتا موتورز در بریتانیا، جگوار لندرور اتوموتیو PLC، “بسیاری از همتایان خود را در حرکت به سمت خودروهای برقی دنبال می کند. این می تواند به رقابت پذیری آن لطمه بزند.”

هند به عنوان سومین بازار بزرگ خودرو در جهان به عنوان سومین بازار بزرگ خودرو در جهان هدفی آماده برای شرکت‌های خودروهای الکتریکی است، اما به دلیل رشد کند داخلی، هیچ شرکت هندی احتمالاً در آینده قابل پیش‌بینی سهم جهانی معناداری از خودروهای الکتریکی نخواهد داشت. رتبه بندی جهانی S&P

در این بیانیه آمده است: «ما انتظار داریم که این شرکت علیرغم افزایش رقابت سایر بازیگران، از جمله SAIC Motor Corp. Ltd. و Hyundai، و همچنین شرکت های داخلی مانند Mahindra & Mahindra Ltd، جایگاه قوی خود را حفظ کند.