هوش مصنوعی انسان محور و نحوه جلوگیری از بیکاری گسترده

من هفته گذشته در یک پادکست شرکت کردم. یکی از اعضای دیگر میزگرد موزس ما از FutureLab بود. FutureLab پروژه ای به نام Manhattan 2 دارد که به پروژه منهتن برای توسعه بمب هسته ای اشاره می کند. با این حال، این پروژه بر کمک کردن، نه کشتن مردم، و بر نیاز به توسعه یک رویکرد انسان محور برای استقرار هوش مصنوعی متمرکز است که به مردم اطمینان می دهد به جای بی خانمان و بیکار بودن، زندگی پرباری دارند، که متاسفانه مسیری است که ما در آن قرار داریم. در حال حاضر.

شرکت دیگری که من با آن ملاقات کردم Level Ex است که از فناوری بازی های ویدیویی توسعه یافته توسط برنامه نویسان بازی های ویدیویی و کارشناسان موضوع استفاده می کند تا کارمندان انسانی را برای مشاغل و وظایف جدید در عرض چند ساعت و نه سال ها بچرخاند. این به طور بالقوه می تواند افراد را قادر سازد تا با هوش مصنوعی بهتر رقابت کنند.

بیایید در این هفته بحث کنیم که چگونه می توانیم آینده بهتری پس از هوش مصنوعی داشته باشیم. ما با محصول هفته من، آی‌پد پرو جدید چشمگیر، که با اختلاف قابل توجهی، بهترین تبلت حال حاضر بازار است، پایان می‌دهیم.

مشکل AI-Jobs

هر انقلاب صنعتی نگرانی هایی را در مورد مشاغل از دست رفته ایجاد کرده است، و این نگرانی ها با مشاغل ایجاد شده توسط فناوری اخیر کاهش یافته است، که در نهایت به خوبی انجام شد. من می گویم در نهایت به این دلیل که مشکلات زیادی در مورد انتقال وجود داشته است، به خصوص در مورد کارگران مسن تر که ممکن است زمان یا علاقه لازم برای آموزش مجدد را نداشته باشند، که اغلب منجر به افزایش بیکاری می شود.

اما این آخرین انقلاب صنعتی هوش مصنوعی بسیار متفاوت است، زیرا ما یک فرآیند را آنقدر خودکار نمی‌کنیم، بلکه در حال ایجاد فناوری برای جایگزینی افراد جداگانه هستیم. دیوین یک مورد در این زمینه است. این یک کارمند هوش مصنوعی است که برای پر کردن یک شغل واقعی در بازار است. به جای استخدام یک انسان، فقط می توانید دوین را بخرید.

هوش مصنوعی و ربات ها فقط برای پر کردن مشاغل جدید ایجاد نمی شوند. آنها برای پر کردن مشاغلی که کمبود وجود دارد ساخته می شوند. به عنوان مثال، رانندگان مسافت طولانی، که کمبود بسیار زیادی دارند، در حال تکمیل و جایگزینی بالقوه با کامیون های خودران هستند.

علاوه بر این، رستوران‌های فست‌فود، که کارکنان آن‌ها پس از همه‌گیری سخت بوده، به دنبال جایگزینی همه کارمندان با ربات‌ها و هوش مصنوعی هستند. من خودم هنوز یکی از این همبرگرهای خودکار را امتحان نکرده‌ام، اما باریستای خودکاری را که چند سال پیش توسط دل ساخته شد، امتحان کردم، و صادقانه بگویم، بهترین فنجان قهوه‌ای بود که تا به حال از یک فروشگاه خورده بودم. حتی در آن زمان، ربات ها و هوش مصنوعی می توانستند خیلی کارها را بهتر از مردم انجام دهند.

اما فرصت های شغلی بزرگ در آینده هوش مصنوعی ما کجاست؟ آیا آنها مشاغلی نخواهند بود که این آینده ایجاد می کند زیرا امروز هیچ کس آن مشاغل را انجام نمی دهد؟ پس چرا شرکت ها به جای آموزش مجدد انسان ها در طول سال ها، هوش مصنوعی را در چند ساعت توسعه نمی دهند؟

مهمتر از آن، چه کسی کالاهایی را که شرکت‌ها می‌سازند، می‌خرند، اگر بیشتر یا همه کارگران را با هوش مصنوعی و روبات‌ها جایگزین کنیم؟ هوش مصنوعی و روبات ها هیچ درآمدی ندارند. در حال حاضر، آنها برای انجام وظایف خاص برنامه ریزی شده اند. آنها نیازی به غذا خوردن، داشتن خانه یا رفت و آمد به محل کار ندارند.

پروژه منهتن 2 از FutureLab

منهتن 2 یک پروژه جذاب است که طرحی را برای اطمینان از توسعه و استقرار هوش مصنوعی در آینده ترسیم می کند که باعث افزایش کارمندان و به حداقل رساندن جابجایی در مقیاس می شود.

چیزی که به نظر می‌رسد این پروژه را متمایز می‌کند این است که این طرح کارکنان را در مرکز تلاش قرار می‌دهد، نه هوش مصنوعی. بیشتر استقرارهای هوش مصنوعی فقط بر بخش هوش مصنوعی تمرکز می کنند. اگر مردم را جابجا کند، خوب، این فقط یک عارضه جانبی است که متأسفانه بسیار رایج است.

مشاغل جدید مرتبط با هوش مصنوعی خواهند بود، بنابراین افراد باید به سرعت مهارت های هوش مصنوعی خود را بهبود بخشند. این شبیه به یادگیری یک زبان یا آلات موسیقی جدید خواهد بود. برای مثال، من می‌خواستم نواختن پیانو را یاد بگیرم، اما حاضر نبودم تلاش کنم، و انتظار دارم افراد زیادی مثل من در آنجا باشند. ما در یک لحظه در مورد آسان کردن فرآیند یادگیری صحبت خواهیم کرد.

پروژه منهتن 2 الزامات حیاتی برای پیشرفت را مشخص می کند. FutureLab یک رویکرد VC عملی ارائه می‌کند که کمک‌های مالی را با شیوه‌هایی ترکیب می‌کند که به شرکت‌های مختلف کمک می‌کند تا خدمات هوش مصنوعی انسان محور بیشتری ایجاد کنند که محصولات هوش مصنوعی آنها را پوشش می‌دهد.

این عناصر شامل یادگیری عملی، تمرکز شدید بر خلاقیت، تمرکز مستقیم از فناوری به کاربرد عملی آن، مربیگری همتایان برای شرکت‌های شرکت‌کننده در برنامه، ردیابی پیشرفت و یک راه‌حل منحصربه‌فرد برای افراد مبتلا به ADHD برای کمک به تمرکز آن‌ها است. مهارت ها. محصولی به نام BrainstormBot وجود دارد که مبتنی بر هوش مصنوعی است و می‌تواند هم برای استارت‌آپ‌ها و هم برای دانشگاه‌ها برای کمک به این فرآیند یادگیری اعمال شود.

منهتن 2 تلاش چشمگیری است.

سطح اول

Level Ex یکی از جالب ترین برنامه های آموزشی است که من دیده ام. تصور کنید یک مهارت را از یک بازی ویدیویی یاد بگیرید. در واقع، تصور کنید که بیشتر تحصیلات کاربردی شما در بازی های ویدیویی بوده است، و تصور کنید که آیا دانش پشت بازی ویدیویی می تواند برای آموزش افراد مورد استفاده قرار گیرد. و هوش مصنوعی.

کاری که Level Ex انجام داده است عمدتاً بر روی پزشکان متمرکز شده است. از بازی‌هایی استفاده می‌کند که به پزشکان اجازه می‌دهد تخصص‌ها را در دو ساعت انتخاب کنند، دانشی که معمولاً یک یا دو سال طول می‌کشد تا تسلط پیدا کنند. این برای مأموریت مریخ ساخته شد زیرا آنها متوجه شدند که اگر کسی مجروح شود، نمی تواند یک بیمارستان و کل کارکنان را به مریخ بفرستد و دریافت کمک از راه دور از زمین به دلیل مشکلات تاخیر و نرخ داده دشوار خواهد بود.

در آن سناریو، افسر پزشکی مریخ یک هوش مصنوعی را برای کمک به تشخیص مشکل می چرخاند. سپس، پس از راهنمایی پزشک در مورد هر گونه اصلاح فوری ضروری، افسر یک برنامه آموزشی مبتنی بر بازی ویدیویی را توصیه می کند و ارائه می دهد که پزشک را در روش مورد نیاز متخصص می کند.

حالا تصور کنید از این ابزار برای تقویت مهارت های هوش مصنوعی کارمندان استفاده کنید. به جای صرف ماه ها یا سال ها برای انتقال یک کارمند، ساعت ها وقت صرف می کنید.

به جای روش‌های سنتی کتاب و سخنرانی، کارمندان از طریق بازی‌های ویدیویی یاد می‌گیرند. این رویکرد نه تنها مهارت ها را نشان می دهد، بلکه به آنها اجازه می دهد تا در شبیه سازی ها نیز تمرین شوند.

اشتباهات اولیه، که انتظار می رود، آسیب واقعی ایجاد نمی کند. کارمندان می توانند فرآیندها و تصمیمات مختلف را آزمایش کنند و نتایج جایگزین را بدون به خطر انداختن شغل یا شغل خود بررسی کنند.

هر زمان که نیاز به آموزش مجدد داشته باشید، کارمندان می توانند یک بازی متفاوت را انجام دهند. من شنیده ام که پزشکانی که از این ابزار استفاده می کنند بازی ها را آنقدر دوست دارند که اغلب آنها را فقط برای از بین بردن زمان انجام می دهند. آیا می توانید تصور کنید کاری را انجام دهید که معمولاً برای اوقات فراغت و سرگرمی انجام می دهید و به طور جادویی خود را به عنوان یک کارمند ارزشمندتر می کنید؟

برنامه آموزشی Level Ex باورنکردنی است.

جمع بندی: آینده ای بهتر

ما در حال نزدیک شدن به یک فاجعه بزرگ بیکاری گسترده همراه با کمبود شغلی به همان اندازه زیاد برای به کارگیری افرادی هستیم که آواره شده اند. علاوه بر این، میزان تغییر نه تنها به این معنی است که اکثر افرادی که اکنون در مدرسه هستند متوجه می شوند که تحصیلات آنها برای مشاغل موجود کافی نیست، بلکه نمی توانند مجموعه مهارت های خود را به اندازه کافی سریع تغییر دهند تا با هوش مصنوعی و روبات ها رقابت کنند. .

لازم نیست که اینطور باشد. با استفاده از طرح کلی پروژه Manhattan 2 همراه با آموزش مبتنی بر بازی Level Ex، نه تنها می‌توانیم برنامه‌ها و فرصت‌هایی ایجاد کنیم که این خطر اشتغال را کاهش دهد، بلکه می‌توانیم افراد را با هوش مصنوعی بسیار رقابتی‌تر کنیم و به طور قابل توجهی شانس آنها را کاهش دهیم. در حالی که خستگی آموزش را به سرگرمی بازی تبدیل می کند، بیکار خواهد بود.

بازآموزی برای من اصلا جالب نیست، اما من یک گیمر هستم. من دوست دارم بازی های ویدیویی جالبی انجام دهم و داشتن یک بازی سرگرم کننده و مرتبط با حرفه من باورنکردنی عالی خواهد بود.

ما می توانیم آینده بهتری داشته باشیم. فقط باید آن را در اولویت قرار دهیم. ابزارهایی مانند ابزارهای FutureLab و Level Ex به امکان آینده بهتر کمک خواهند کرد.

محصول فناوری هفته

آیپد پرو جدید

اگر من را می شناسید، می دانید که من طرفدار اپل نیستم، اما اپل محصولات چشمگیری دارد. در حال حاضر، اپل واچ بدون شک بهترین دستگاه در نوع خود در بازار است.

در حالی که iPad زمانی یک تهدید برای رایانه شخصی بود – تهدیدی که مایکروسافت با سرفیس خود به خوبی با آن مقابله کرد – هرگز پتانسیل خود را کاملاً درک نکرد و اغلب بیشتر شبیه یک رایانه شخصی محدود بود تا یک دستگاه پیشرفت. جدیدترین آیپد پرو آن را از پارک بیرون انداخته است.

من می‌توانم استدلال کنم که به دلیل این iPad Pro جدید، Mac در حال حاضر حداقل برادر فقیرتر است. آیپد پرو فوق العاده است! من نمی دانم که چگونه اپل اینقدر عملکرد و عمر باتری کافی را در این محصول نازک بسته بندی کرده است.

اپل آیپد پرو مدل های 11 و 13 اینچی

مدل‌های جدید آیپد پرو ۱۱ و ۱۳ اینچی هر دو در رنگ‌های مشکی فضایی و نقره‌ای موجود هستند. کیبورد به صورت جداگانه فروخته می شود. (اعتبار تصویر: اپل)


OMG، صفحه نمایش مانند لیست آرزوهای خودم برای نمایشگر کامل تبلت است. به طور معمول، شما می توانید رنگ های عالی یا قابلیت مشاهده در فضای باز داشته باشید، اما نه هر دو. دیگر نه. آیپد پرو نه تنها صفحه نمایش OLED فوق العاده ای دارد، بلکه به اندازه کافی قدرتمند است که بتوان از آن در خارج استفاده کرد.

من کمی نگران این هستم که این نمایشگر چه مدت دوام می آورد زیرا OLED های با قدرت معمولی بسیار سریعتر از LCD ها فرسوده می شوند و قدرت اضافی باید این روند را تسریع کند – اگرچه تا زمانی که این نمایشگرها برای یک صفحه نمایش در بازار عرضه نشوند مطمئناً نمی دانیم. در حالی که. برخی از آزمایش کنندگان اولیه از دقت رنگ شکایت کرده اند، اما، برای من، این دستگاه به سادگی فوق العاده است!

تراشه M4 نیز چشمگیر است. در حالی که Qualcomm Snapdragon X جدید روی کاغذ بهتر است، M4 از هر قطعه دیگری که در حال حاضر در تبلت ها استفاده می شود نزدیک تر است.

آی‌پد پرو گزینه‌های صفحه‌کلید، لمسی و گزینه قلم بهتری دارد، اپل پنسیل پرو جدید نسبت به مدل‌های قبلی آی‌پد. برخی از این ویژگی ها با iPad Air نیز سازگار است.

اپل پنسیل پرو

Apple Pencil Pro برای اولین بار پشتیبانی از Find My را برای Apple Pencil به ارمغان می‌آورد و به کاربران کمک می‌کند تا Pencil Pro را در صورت اشتباه قرار دهند. جفت می شود، شارژ می شود و در کنار آیپد پرو با رابط مغناطیسی جدید ذخیره می شود. (اعتبار تصویر: اپل)


علاوه بر این، از خط فعلی سرفیس که مایکروسافت به طور خاص برای رقابت با iPad Pro توسعه داده است، بهتر عمل می کند. (هنوز نمی دانم که آیا مایکروسافت قصد دارد سرفیس را متوقف کند زیرا واقعاً دیگر آن خط را بازاریابی نمی کند).

در پایان، من بیشتر از iPad Pro جدید اپل تحت تاثیر قرار گرفتم. حداقل در حال حاضر، هیچ چیز حتی به آنچه این محصول دارد و می تواند انجام دهد، نمی رسد، بنابراین iPad Pro جدید محصول هفته من است.

منبع