هیئت نظارت متا برای بررسی موارد بیشتر، تسریع در فرآیند تصمیم گیری

همچنین روز سه شنبه اعلام کرد که کنجی یوشینو، استاد قانون اساسی در دانشکده حقوق دانشگاه نیویورک را به عنوان عضو هیئت مدیره جدید اضافه خواهد کرد.

هیئت مدیره همچنین شروع به انتشار خلاصه تصمیمات برای تجزیه و تحلیل مواردی خواهد کرد که متا تصمیم خود را در مورد رها کردن یا حذف پست ها تغییر داده است. هیئت مدیره گفت که چنین مواردی می تواند به متا کمک کند تا از اشتباهات مشابه در آینده جلوگیری کند و ممکن است برای محققان و جامعه مدنی مفید باشد.

هیئت مدیره در پست وبلاگ گفت: انتشار تصمیم‌های بیشتر و افزایش سرعت به ما اجازه می‌دهد با چالش‌های بزرگ تعدیل محتوا مقابله کنیم و در موقعیت‌هایی با عواقب فوری دنیای واقعی سریع‌تر پاسخ دهیم.

برخلاف تصمیمات استاندارد، پرونده های تسریع شده به جای هیأت کامل توسط هیئتی از اعضای هیئت مدیره بررسی می شود و نظرات عمومی را در نظر نمی گیرند.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع © تامسون رویترز 2023


OnePlus 11 5G در رویداد راه اندازی Cloud 11 این شرکت راه اندازی شد که همچنین شاهد معرفی چندین دستگاه دیگر بود. ما در مورد این گوشی جدید و تمام سخت افزار جدید OnePlus در Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

این هیئت که 22 عضو دارد، گفت که اکنون انتشار تصمیمات در مورد برخی از پرونده ها را به سرعت آغاز خواهد کرد. احکام ممکن است به سرعت 48 ساعت پس از پذیرش پرونده صادر شود، در حالی که سایر احکام ممکن است تا 30 روز طول بکشد.

هیئت نظارت در اواخر سال 2020 ایجاد شد تا تصمیمات فیس بوک و اینستاگرام در مورد حذف یا کنار گذاشتن محتوای خاص را بررسی کند و در مورد حمایت یا لغو اقدامات شرکت رسانه اجتماعی تصمیم گیری کند. در یک پست وبلاگی گفت که از آن زمان، هیئت 35 تصمیم پرونده منتشر کرده است.

تصمیمات استاندارد، که در آن هیئت نظارت، اقدامات تعدیل محتوای Meta را به طور عمیق بررسی می کند، می تواند تا 90 روز طول بکشد.

هیئت نظارت متا پلتفرم‌ها روز سه‌شنبه اعلام کرد که انواع بیشتری از موارد تعدیل محتوا را بررسی می‌کند و برخی تصمیم‌ها را تسریع می‌بخشد، زیرا قصد دارد کار خود را گسترش دهد.