واتس‌اپ بیش از 2.9 میلیون حساب هندی را در ماه ژانویه برای مبارزه با سوء استفاده ممنوع کرد

برای جزئیات جدیدترین راه اندازی ها و اخبار سامسونگ، شیائومی، ریلمی، وان پلاس، اوپو و سایر شرکت ها در کنگره جهانی موبایل در بارسلون، از مرکز MWC 2023 ما دیدن کنید.



منبع

در بیانیه شرکت، این شرکت پیام رسان اعلام کرد علاوه بر پاسخگویی و اقدام در مورد شکایات کاربران از طریق کانال شکایت، واتس اپ همچنین ابزارها و منابعی را برای جلوگیری از رفتار مضر در پلتفرم به کار می گیرد.

این شرکت گفت: «تیمی از تحلیلگران این سیستم‌ها را برای ارزیابی موارد لبه و کمک به بهبود اثربخشی ما در طول زمان تقویت می‌کنند» و افزود: «ما قابلیت‌های روی پلتفرم خود را برای شناسایی و ممنوع کردن حساب‌ها در یک کاغذ سفید به تفصیل شرح داده‌ایم.»


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.
سخنگوی این پلتفرم پیام‌رسان اجتماعی گفت: «واتس‌اپ در میان سرویس‌های پیام‌رسانی رمزگذاری‌شده سرتاسر، پیشرو در صنعت در پیشگیری از سوء استفاده است.

به گفته دانشمندان و کارشناسان داده، به منظور ایمن نگه داشتن «کاربران خود در پلتفرم خود»، واتس‌اپ طی سال‌ها به طور مداوم در هوش مصنوعی و سایر فناوری‌های پیشرفته سرمایه‌گذاری کرده است.

از اول ژانویه تا 31 ژانویه، در مجموع 1461 گزارش دریافت شد و در مجموع 195 پرونده برای اقدامات انجام شد. 51 گزارش در مورد موضوع پشتیبانی حساب، 1337 گزارش در مورد درخواست تجدید نظر ممنوعیت، 45 مورد در مورد سایر موارد پشتیبانی و 21 مورد در مورد پشتیبانی محصول وجود دارد.

این شرکت گفت: “ما به ویژه بر پیشگیری تمرکز کرده ایم، زیرا معتقدیم در وهله اول جلوگیری از وقوع فعالیت های مضر بسیار بهتر از تشخیص آن پس از وقوع آسیب است.”

تشخیص سوء استفاده در سه مرحله از شیوه زندگی یک حساب کاربری انجام می شود: در هنگام ثبت نام، در حین ارسال پیام، و در پاسخ به بازخورد منفی، که ما در قالب گزارش های کاربر و مسدود کردن دریافت می کنیم.

پلتفرم پیام‌رسان اجتماعی واتس‌اپ روز چهارشنبه اعلام کرد که بیش از ۲.۹ میلیون حساب کاربری را در ماه ژانویه به منظور «مبارزه با سوءاستفاده» در کشور مسدود کرده است.

“بر اساس قوانین فناوری اطلاعات 2021، ما گزارش خود را برای ماه ژانویه 2023 منتشر کرده ایم. این گزارش ایمنی کاربر حاوی جزئیات شکایات دریافتی کاربران و اقدامات مربوطه انجام شده توسط WhatsApp و همچنین اقدامات پیشگیرانه واتس اپ برای مبارزه است. سوء استفاده در پلتفرم ما. همانطور که در آخرین گزارش ماهانه نشان داده شده است، واتس اپ بیش از 2.9 میلیون حساب کاربری را در ژانویه مسدود کرده است.”