واتس اپ اعلام کرد که در حال آزمایش توانایی گزارش به روز رسانی وضعیت مشکوک در برنامه بتای دسکتاپ است

اخیراً واتس‌اپ برای دسکتاپ نیز در حال کار بر روی ویژگی جدیدی دیده شده است که به کاربران اجازه می‌دهد با افزودن یک ویژگی قفل صفحه نمایش جدید برای برنامه دسکتاپ خود، یک لایه حریم خصوصی جدید اضافه کنند. واتس‌اپ در حال حاضر دسترسی با رمز عبور را برای کاربران اندروید و iOS فراهم می‌کند، جایی که کاربران می‌توانند یک پین برای باز کردن برنامه تنظیم کنند. اکنون، واتس‌اپ روی دسک‌تاپ نیز همان ویژگی را ارائه می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد پسوردی را برای محدود کردن دسترسی غیرمجاز در زمانی که از سیستم دور هستند، تنظیم کنند.

قابلیت گزارش به‌روزرسانی وضعیت برای نسخه بتای دسکتاپ در حال حاضر در دست توسعه است و گمان می‌رود در به‌روزرسانی آینده منتشر شود. همچنین انتظار می‌رود این ویژگی در آینده به واتس‌اپ بتا برای اندروید و iOS نیز عرضه شود. با این حال، تاییدی بر همین موضوع وجود ندارد.

طبق گزارش WABetaInfo، واتس‌اپ برای دسکتاپ بتا در حال کار بر روی ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد یک به‌روزرسانی وضعیت مشکوک یا مخرب را که به نظر می‌رسد شرایط خدمات آنها را نقض می‌کند، برای تعدیل به شرکت گزارش دهند. این گزارش نشان می‌دهد که کاربران می‌توانند به‌روزرسانی وضعیت را مستقیماً از یک منوی جدید در بخش وضعیت که در آن گزینه‌ای برای گزارش به‌روزرسانی وضعیت وجود دارد، پرچم‌گذاری کنند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

طبق گزارش‌ها، واتس‌اپ در حال کار بر روی ویژگی جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد هر گونه به‌روزرسانی وضعیت مشکوک را در رایانه شخصی یا لپ‌تاپ با استفاده از برنامه دسکتاپ گزارش دهند. سرویس پیام رسانی متعلق به متا در حال آزمایش ویژگی جدید برای به روز رسانی آینده برنامه دسکتاپ خود است. واتس‌اپ در حال حاضر امکان گزارش پیام‌های مشکوک یا پیام‌های اسپم را به شرکت به منظور جلوگیری از انتشار هرزنامه و محتوای مخرب در این پلتفرم فراهم می‌کند. با این حال، با این توانایی جدید برای گزارش ویژگی‌های به‌روزرسانی وضعیت، برنامه پیام‌رسانی فوری حتی امن‌تر می‌شود.

پس از گزارش، به‌روزرسانی وضعیت به دلایل تعدیل مشابه پیام‌های گزارش‌شده به واتس‌اپ ارسال می‌شود. این گزارش می‌گوید که این به‌روزرسانی وضعیت گزارش‌شده رمزگذاری‌شده سرتاسر خواهد بود، زیرا پیام‌ها، تماس‌های صوتی، رسانه، اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی، تماس‌ها و به‌روزرسانی‌های وضعیت، توسط رمزگذاری انتها به انتها محافظت می‌شوند. هیچ کس نمی تواند به محتوای رمزگذاری شده سرتاسر دسترسی داشته باشد، حتی واتس اپ یا متا.