واتس اپ به فراخوان وزارت فناوری اطلاعات پاسخ می دهد و ایمنی در برابر تماس های اسپم را افزایش می دهد

سخنگوی واتس اپ در پاسخ به این گزارش گفت: “کاربران ما در قلب هر کاری که انجام می دهیم قرار دارند و ما کاملاً با هدف دولت برای ایمن نگه داشتن کاربران همسو هستیم. WhatsApp پیشرو در بین سرویس های رمزگذاری شده سرتاسر در حفاظت از ایمنی کاربران است.” در خصوص تصمیم وزارت فناوری اطلاعات مبنی بر ارسال اطلاعیه

این اتفاق زمانی آشکار شد که کاربران واتس‌اپ در هند گزارش داده‌اند که طی چند روز گذشته تماس‌های اسپم بین‌المللی دریافت کرده‌اند. کاربران آن را به توییتر بردند تا شکایت کنند که این تماس‌های هرزنامه دارای کد کشوری متعلق به اندونزی (+62)، ویتنام (+84)، مالزی (+60)، کنیا (+254) و اتیوپی (+251) هستند.


شرکت‌های گوشی‌های هوشمند بسیاری از دستگاه‌های قانع‌کننده را در سه ماهه اول سال 2023 روانه بازار کرده‌اند. برخی از بهترین تلفن‌های عرضه شده در سال 2023 که امروز می‌توانید بخرید کدامند؟ ما در این مورد در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

راجیو چاندراسخار، وزیر امور فناوری اطلاعات، پیش از این روز گذشته اعلام کرد که وزارت فناوری اطلاعات در مورد تماس‌های اسپم از شماره‌های بین‌المللی ناشناس، اطلاعیه‌ای به واتس‌اپ ارسال می‌کند تا از حریم خصوصی کاربران در پلتفرم‌های دیجیتال اطمینان حاصل شود.

وی افزود که تمامی پلتفرم های دیجیتال در قبال تضمین ایمنی «نگرک های دیجیتال» مسئول و پاسخگو هستند. سوء استفاده یا نقض احتمالی حریم خصوصی کاربران در هر یک از این پلتفرم ها پاسخ مناسبی را از سوی این پلتفرم دریافت خواهد کرد. دولت.

واتس اپ به درخواست دولت هند برای ارسال اخطاریه به پلتفرم پیام رسانی متا در مورد افزایش تماس های کلاهبرداری بین المللی پاسخ داده است. واتس اپ با قول محافظت از حریم خصوصی و امنیت کاربران، می گوید که گزینه هایی مانند «مسدود کردن» و «گزارش» را برای کاربران فراهم می کند تا از تماس ها یا پیام های ناخواسته جلوگیری کنند. همچنین مطمئن شد که سیستم هوش مصنوعی و ML خود را افزایش داده است، که انتظار می رود نرخ تماس فعلی را حداقل تا 50 درصد کاهش دهد.

بیانیه افزود: “ما به سرعت سیستم های هوش مصنوعی و ML خود را افزایش داده ایم تا چنین حوادثی را به میزان قابل توجهی کاهش دهیم. اجرای جدید ما نرخ تماس فعلی را حداقل 50 درصد کاهش می دهد و ما انتظار داریم بتوانیم بروز فعلی را به طور موثر کنترل کنیم.”