وام دهنده ورشکسته Crypto Celsius تاریخ بارگذاری را در 3 ژانویه 2023 پس از تأیید دادگاه تعیین می کند

طبق گزارش بلومبرگ، شوبا پیلای، بازرس درجه سانتیگراد دریافت که این شرکت خدمات نگهبانی خود را «بدون کنترل‌های حسابداری و عملیاتی کافی یا زیرساخت‌های فنی» اجرا می‌کند. در نتیجه، سلسیوس نتوانست 24 درصد کسری (تقریباً 50 میلیون دلار یا 406 کرور روپیه) در کیف‌های حضانت در 24 ژوئن به حساب آورد.

در جلسه بعدی دادگاه که قرار است در 5 دسامبر برگزار شود، سلسیوس گفت آنها در مورد مسائل مربوط به خدمات نگهداری و توقیف آن، که به گفته یک بازرس، نقص هایی در کنترل ها و عملیات داشت، بحث خواهند کرد.

برای سرویس توقیف، پیلای گفت که سلسیوس هیچ تلاشی برای جداسازی یا شناسایی جداگانه دارایی‌های رمزنگاری مرتبط با حساب‌های کاربران انجام نداد. پیلای افزود: «مشتریان اکنون با عدم اطمینان در مورد اینکه کدام دارایی، در صورت وجود، در زمان تشکیل پرونده ورشکستگی متعلق به آنها بوده است، مواجه هستند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

مشتریان وام دهنده ورشکسته در صورتی که در یکی از دسته بندی های مندرج در سند حقوقی قرار گیرند، از ارائه اثبات ادعا معاف هستند، مثلاً اگر مطالباتی قبلاً توسط آنچه باقی مانده از شرکت پرداخت شده باشد و فرم مشابهی قبلاً در آن ثبت شده باشد. منشی دادگاه ورشکستگی در نیویورک.

شرکت منحل شده وام دهنده ارزهای دیجیتال سلسیوس نتورک اعلام کرده است که دادگاه ورشکستگی درخواست خود را برای “تعیین تاریخ بارگیری” برای مشتریان برای ثبت شکایت پذیرفته است. طبق اعلامیه، مشتریان اکنون تا 3 ژانویه 2023 فرصت دارند تا مدارک ادعاهای خود را ثبت کنند. سلسیوس همچنین اعلامیه‌ای در تاریخ بار اعلام کرد و مراحل اثبات ادعای ادعا از طریق اطلاعات تماس ارائه‌شده توسط مشتریان و برنامه سلسیوس توسط نماینده ادعاهای آن، Stretto، با مشتریان در میان گذاشته می‌شود.