ودانتا فشار فناوری را با کارخانه نمایشگر 4 میلیارد دلاری در هند تقویت می کند تا 3500 شغل مستقیم ایجاد کند.

چن که 23 سال تجربه در صنعت نمایشگر دارد، در مصاحبه ای در مرکز مالی هند در بمبئی گفت: “ما به تعداد زیادی تکنسین، افراد بسیار با استعداد نیاز داریم.” “این بزرگترین چالش است – مردم.”

YJ Chen که قبلاً در سازنده نمایشگر چینی HKC کار می کرد، گفت که این سرمایه گذاری نمایشگر به زودی از کره جنوبی، تایوان، ژاپن و سایر مناطق برای راه اندازی یک واحد ساخت پنل نمایشگر کریستال مایع در هند استخدام می کند. او گفت که این کارخانه برای 3500 شغل مستقیم ایجاد خواهد کرد.

ودانتا که با Innolux وابسته به گروه فاکسکان برای تجارت نمایشگر همکاری کرده است، قصد دارد شیشه تولید کند و پنل های LCD را در کارخانه جدید خود مونتاژ کند. چن گفت، اگر این واحد از دولت نخست وزیر نارندرا مودی بودجه حیاتی دریافت کند، می تواند تولید خود را تا پایان سال 2025 آغاز کند.

شرکت میلیاردر فلزات و معادن آنیل آگاروال، حتی در حالی که از بار بدهی سنگین رنج می‌برد، در حال گسترش در قطعات الکترونیکی است تا از فشار هند برای تبدیل شدن به یک مرکز تولید فناوری استفاده کند. کسب و کار نمایشگر جدا از سرمایه گذاری تراشه های ودانتا است و ممکن است راه آسان تری برای موفقیت بیابد، زیرا از لحاظ فنی کاری کمتر است.

در همین حال، شرکت‌های برتر نمایشگر در جهان، فناوری LCD را کنار گذاشته و به سمت نمایشگرهای OLED واضح‌تر می‌روند. پیشرو در فناوری نمایشگر، صفحه نمایش سامسونگ کره جنوبی، تولید LCD را متوقف کرده و میلیاردها دلار برای ساخت نمایشگرهای نسل بعدی سرمایه گذاری می کند. رقیب داخلی آن LG Display نیز به طور مشابه تولید LCD را کاهش می دهد.

مدیر اجرایی تازه منصوب شده کسب و کار نمایشی آزمایش نشده Vedanta به دنبال استخدام استعدادهای جهانی برای ساخت و راه اندازی یک کارخانه 4 میلیارد دلاری (تقریباً 32811 کرور) در غرب هند است.

ودانتا با فشار صفحه نمایش خود به دنبال تصاحب بخشی از بازار نمایشگر هند است که انتظار دارد طی هفت سال آینده به 30 میلیارد دلار سالانه برسد. برای موفقیت طولانی مدت باید با LCD های ارزان قیمت چینی رقابت کند و نمایشگرهای جدیدتری تولید کند.

چن گفت: “ما باید زنجیره تامین خود را در هند بسازیم.” ما برای کاهش هزینه ها و رقابت با چینی ها بر روی طراحی های جدید تمرکز خواهیم کرد.

© 2022 بلومبرگ LP


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

نخست وزیر مودی 10 میلیارد دلار (تقریباً 82028 کرور) برای جذب سازندگان تراشه و نمایشگر به هند متعهد شده است و وعده داده است که دولت او نیمی از هزینه راه اندازی تمام سایت های ساخت نیمه هادی و نمایشگر را تقبل خواهد کرد. در حالی که برنامه‌های تراشه‌های ودانتا هنوز از حمایت دولت برخوردار نیستند، کسب و کار نمایشگر آن می‌تواند با مشارکت‌های کلیدی در زمینه فناوری، مشوق‌های دولتی را به دست آورد. ودانتا همچنین دارای شرکت ژاپنی AvanStrate است که لایه‌های مورد استفاده در پنل‌های LCD را می‌سازد.