وزیر امور خارجه نیرمالا سیتارامن، وزیر خزانه داری ایالات متحده، جانی یلن، در نشست G20 درباره بدهی و ارز دیجیتال بحث کردند.

برای جزئیات جدیدترین راه اندازی ها و اخبار سامسونگ، شیائومی، ریلمی، وان پلاس، اوپو و سایر شرکت ها در کنگره جهانی موبایل در بارسلون، از مرکز MWC 2023 ما دیدن کنید.



منبع

رویترز هفته گذشته گزارش داد که هند در حال تهیه پیش نویس پیشنهادی برای کشورهای گروه 20 است تا با درخواست از وام دهندگان، از جمله چین، بزرگترین طلبکار مستقل جهان، برای کوتاه کردن وام های خود، به کشورهای بدهکار کمک کنند.

در طول این رویداد، صندوق بین المللی پول (IMF) در نظر دارد یک نشست مجازی با بانک جهانی، هند، چین، عربستان سعودی، ایالات متحده و سایر کشورهای گروه هفت (G7) برگزار کند تا سعی کند به تفاهماتی در مورد استانداردهای مشترک دست یابد. اصول و تعاریف در مورد چگونگی تجدید ساختار بدهی های کشور.

© تامسون رویترز 2023


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

به گفته وزارت دارایی هند، نیرمالا سیتارامان، وزیر دارایی هند و جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده، تقویت بانک های توسعه چندجانبه، آسیب پذیری های بدهی جهانی و دارایی های رمزنگاری شده در حاشیه نشست روسای مالی G20 در روز پنجشنبه را مورد بحث قرار دادند.

ریاست هند بر این اتحادیه در حالی انجام می شود که کشورهای همسایه آسیای جنوبی سریلانکا، بنگلادش و پاکستان در سال گذشته به دلیل کاهش رشد اقتصادی ناشی از همه گیری کووید-19 و جنگ اوکراین

وزارت دارایی دهلی نو در توییتی اعلام کرد: «دو رهبر درباره دیدگاه‌های خود در مورد تقویت MDB (بانک‌های توسعه چندجانبه)، آسیب‌پذیری‌های بدهی جهانی، دارایی‌های رمزنگاری شده علاوه بر شراکت انتقال انرژی عدالت، بحث کردند.

تحت این شراکت، ایالات متحده و متحدانش و همچنین بانک ها و آژانس های توسعه چندجانبه، بودجه ای را به اقتصادهای در حال توسعه ارائه می کنند تا از تولید و مصرف زغال سنگ دور شوند.

هند میزبان اولین رویداد مهم G20 تحت ریاست یک ساله خود در خلوتگاه تابستانی Nandi Hills در نزدیکی مرکز فناوری بنگالورو است.

انتظار می رود یلن در اواخر روز به خبرنگاران گزارش دهد و در نشست گروه هفت (G7) در حاشیه نشست G20 شرکت کند.

هند همچنین از فشار صندوق بین المللی پول، بانک جهانی و ایالات متحده برای به اصطلاح چارچوب مشترک (CF) – یک ابتکار G20 که در سال 2020 برای کمک به کشورهای فقیر در تأخیر بازپرداخت بدهی راه اندازی شد – برای گسترش به کشورهای با درآمد متوسط ​​حمایت می کند. .