وزیر دارایی، نیرمالا سیتارامان: هند با اعضای G20 برای ایجاد SOP برای ارزهای دیجیتال کار می کند

پس از گفتن اینکه چین در حال ردیابی ماینرهای رمزنگاری است، در صورت قطعی بودن مقررات و ارائه زیرساخت، هند می تواند مقصد جایگزینی باشد، این نماینده مجلس از این سوال پرسید که دولت چگونه برای تنظیم مقررات استخراج کریپتو در هند برنامه ریزی کرده است.

وزیر دارایی در یک نشست مطبوعاتی پس از سخنرانی در هیئت مدیره مرکزی بانک مرکزی هند (RBI) در جلسه متعارف پس از بودجه در روز شنبه، گفت: “اگر باید مقررات اتفاق بیفتد، پس یک کشور دیگر به تنهایی نمی تواند کاری انجام دهد. ما در حال صحبت با همه کشورها هستیم که آیا می‌توانیم رویه‌های عملیاتی استانداردی را ایجاد کنیم یا خیر. به این ترتیب که اگر همه آن مسیر را دنبال کنند و ما یک چارچوب نظارتی ایجاد کنیم، آیا می‌توانیم مؤثر بمانیم؟ همه اینها موضوعی است که مورد بحث است. گفت‌وگو درباره این موضوع با کشورهای گروه 20 ادامه دارد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

روز شنبه، در جریان کنفرانس مشترک وزارت دارایی و بانک مرکزی هند، وزیر دارایی اتحادیه گفت که کریپتو 99 درصد فناوری است. او افزود که اگر همه کشورها بتوانند به یک رویه عملیاتی استاندارد دست یابند که در عین پیروی از یک چارچوب نظارتی مؤثر باشد، «در حال بحث با کشورهای گروه 20» است.

وزیر دارایی در پاسخ به پرسشی از نماینده DMK T Sumathy، گفت: “در حال حاضر، آنها (ارزهای رمزنگاری شده) تا حد زیادی در هند غیرقانونی هستند؛ چه ماینینگ باشد، چه دارایی یا معامله، ما تشخیص می دهیم که چنین است. کاملاً تحت تأثیر فناوری و تلاش یک کشور مستقل برای کنترل و تنظیم مقررات مؤثر نخواهد بود.»

وزیر دارایی اتحادیه، نیرمالا سیتارامان، در مورد سوالی که در مورد ماینینگ کریپتو در لوک سبها مطرح شد، روز دوشنبه گفت که تحت ریاست هند، اعضای گروه 20 با هم کار می کنند تا یک رویه عملیاتی استاندارد جمعی در مورد آن ایجاد کنند.

سیتارامان همچنین افزود: یک اجماع در حال تحول وجود دارد و به همین دلیل است که ما این موضوع را در G20 مطرح می کنیم و بحث مفصلی در مورد این موضوع داریم تا یک رویه عملیاتی استاندارد پس از بحث در G20 ایجاد شود و یک منسجم وجود داشته باشد. رویکرد همه جانبه و همه جانبه کشوری در آوردن برخی مقررات اعم از معدنی و معاملاتی و همه اینها با درک کامل بررسی می شد.