ون از فناوری امن Enclave برای کنترل کامپیوترهای راه دور رونمایی کرد

با Venn، این شرکت یک محیط امن نصب شده روی رایانه کاربر را کنترل می کند. در این محصور، تمام فعالیت های کاری انجام می شود، تمام داده ها رمزگذاری می شوند و شرکت دسترسی را مدیریت می کند. مشابه نرم‌افزار MDM، اما برای لپ‌تاپ‌ها، برنامه‌های کاری به صورت محلی در داخل محیطی اجرا می‌شوند که در آن فعالیت‌های تجاری جدا شده و از استفاده شخصی در همان رایانه محافظت می‌شود.

Matalon اشاره کرد که Venn نرم افزار مدیریت رایانه شخصی خود را با در نظر گرفتن عملکرد طراحی کرده است. او گفت: “هیچ تاخیری وجود ندارد.”

آفبورد آسان

Matalon به TechNewsWorld توضیح داد که به جای ایمن کردن کل لپ‌تاپ، فقط فضای محصور باید ایمن باشد. او خاطرنشان کرد: “کار در محیط محصور انجام می شود و کاربر یک حاشیه آبی رنگ در اطراف آن پنجره های برنامه خاص می بیند.”

او افزود: “شما مجبور نیستید در یک محیط دسکتاپ مجازی که مستعد تاخیر است و کاربران را ناامید می کند کار کنید.”

او گفت: «دسک‌تاپ‌های مجازی اغلب قابلیت‌ها و دسترسی به شبکه محدودی دارند که می‌تواند احتمال آسیب به بدافزار یا سایر تهدیدات از نقاط پایانی را کاهش دهد.


او ادامه داد: «قبل از Venn، این تیم به صدها سازمان مالی کمک کرد تا بر رعایت و مسائل امنیتی برای کارگران از راه دور غلبه کنند. از طریق این کار، مشخص شد که فناوری سنتی VDI برای چالش یک نیروی کار تکامل یافته مناسب نیست.

او به TechNewsWorld گفت: “اما آنها از نظر تاریخی منابع کافی ندارند و به گونه‌ای پیکربندی شده‌اند که استفاده از آنها برای کارمندان دردسر بزرگی باشد.”

او به TechNewsWorld گفت: «نمی توان آنها را در حالتی رها کرد که فقط زمانی که به VPN متصل می شوند یا یک بار در هفته یا حتی یک بار در روز بررسی می شوند، مدیریت شوند. رایانه‌های شخصی از راه دور بسیار آسیب‌پذیر هستند و نیاز به ابزارهای مؤثر و بی‌درنگ مدیریت تهدید مانند وصله‌سازی، استقرار نرم‌افزار، مدیریت آسیب‌پذیری و پاسخ به رویداد دارند.»


تبلیغات

Enlighten - هوش مصنوعی مورد اعتماد برای تجارت

Dror Liwer، یکی از بنیانگذاران Coro، یک شرکت امنیت سایبری مبتنی بر ابر مستقر در تل آویو، اسرائیل، معتقد است که متقاعد کردن یک کارمند برای نصب ابزار مدیریت شده توسط شرکت بر روی یک دستگاه خصوصی یک چالش برای هر راه حل مدیریتی است.

او اضافه کرد: «مزایای این رویکرد به ندرت بیشتر از موارد منفی است – حتی قبل از در نظر گرفتن تأثیرات احساسات کارکنان به دلیل یک محیط کاری ناامیدکننده که می‌تواند منجر به مشکلات حفظ کارمندان شود یا بدتر از آن، یک کارمند ناراضی از راه خود برای آسیب رساندن به کسب‌وکار خارج شود». .

مولد بلیت مشکل