ویدیوی دستی واحدهای ساختگی سری 15 آیفون به بیرون درز کرد. لبه های منحنی، پورت USB نوع C، بیشتر را پیشنهاد می کند

خانواده آیفون 15 متشکل از آیفون 15 وانیلی، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس قرار است در سپتامبر امسال وارد بازار شوند. این سری مورد انتظار در گذشته با چندین رندر طراحی شده بود و اخیراً یک ویدیوی عملی از واحدهای ساختگی سری آیفون 15 در یوتیوب منتشر شده است. این ویدئو محل قرارگیری دوربین، رنگ و طراحی گوشی های آینده اپل را نشان می دهد. به نظر می رسد لبه های منحنی دارند و با پورت USB Type-C برای شارژ دیده می شوند. مانند مدل های قبلی، آیفون 15 و آیفون 15 پلاس وانیلی دارای یک واحد دوربین دوگانه در پشت هستند، در حالی که مدل های پرو به نظر می رسد سه سنسور در عقب دارند.

Dummies مدل های آیفون 15 را در سایه سفید نشان می دهد. اپل احتمالا سری جدید را در سایه سبز فیروزه ای نیز ارائه خواهد کرد. انتظار می رود آیفون 15 و آیفون 15 پلاس معمولی با تراشه A16 Bionic کار کنند، در حالی که مدل های iPhone 15 Pro می توانند SoC A17 Bionic را در زیر کاپوت خود داشته باشند. در همین حال، آیفون 15 پرو مکس به دوربین پریسکوپ مجهز است.


اپل این هفته آی‌پد پرو (2022) و آی‌پد (2022) را در کنار تلویزیون اپل جدید عرضه کرد. ما آخرین محصولات این شرکت را به همراه بررسی آیفون 14 پرو در Orbital، پادکست Gadgets 360 مورد بحث قرار می دهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

AppleTrack روز سه شنبه یک ویدیوی عملی از واحدهای ساختگی سری آیفون 15 در یوتیوب منتشر کرد. ویدیوی نگاه اول، زبان طراحی مشابه مدل های آیفون 14 را پیشنهاد می کند. هر چهار مدل با لبه های خمیده روی شاسی و پنل پشتی شیشه ای مات دیده می شوند. آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس با یک دکمه اکشن جدید و یک دکمه صدا یکپارچه به جای دکمه های جداگانه برای افزایش و کاهش صدا نشان داده شده اند. علاوه بر این، همه مدل ها به جای کانکتور لایتنینگ دارای پورت USB Type-C هستند.

علاوه بر این، تمام مدل‌های خانواده آیفون 15 دارای جزیره پویا هستند. این ویژگی در حال حاضر فقط در مدل های آیفون 14 پرو در دسترس است. آیفون 15 و آیفون 15 پلاس با دوربین پشتی دوگانه در داخل یک ماژول مربع شکل نشان داده شده اند. از سوی دیگر، واحد آیفون 15 پرو مجهز به یک واحد دوربین سه گانه پشتی دیده می شود. به نظر می‌رسد طراحی گوشی‌ها و محل قرارگیری دوربین با آنچه قبلاً در چندین رندر لو رفته دیده بودیم مطابقت دارد.