ویژگی تم پیش‌فرض WhatsApp در آخرین نسخه بتا در حال توسعه است

واتس اپ در حال کار بر روی قابلیتی است که به کاربران امکان می دهد یک تم پیش فرض تنظیم کنند و رنگ حباب های چت روی برنامه را در گوشی هوشمند خود تغییر دهند. گزینه شخصی‌سازی جدید می‌تواند مجموعه‌ای از پیش‌تنظیمات رنگی را ارائه دهد و توسط یک ردیاب ویژگی در نسخه بتا اخیر برنامه برای آیفون در حال توسعه است. اپلیکیشن پیام رسان متعلق به متا اخیراً طرح رنگی برنامه خود را برای کاربران iOS به روز کرده است و از رنگ سبز برای عناصر مختلف مانند دکمه ها و شمارنده های اعلان استفاده می کند.

ویژگی تم چت پیش‌فرض واتس‌اپ شناسایی شد

در آخرین نسخه آزمایشی WhatsApp برای iOS 24.11.10.70 که از طریق برنامه تست TestFlight اپل در دسترس کاربران قرار گرفته است، ردیاب ویژگی WABetaInfo یک ویژگی جدید را مشاهده کرد. تم پیش‌فرض چت ویژگی که در حال حاضر در حال توسعه است. این به این معنی است که این ویژگی در حال حاضر نمی تواند فعال شود، اما باید برای آزمایش کنندگان بتا در دسترس باشد تا در تاریخ بعدی آن را امتحان کنند.

ویژگی تم چت پیش فرض واتس اپ: چگونه کار می کند

با توجه به اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده توسط ردیاب ویژگی، واتس اپ در حال کار بر روی انتخابگر تم چت جدید در برنامه است که در منوی تنظیمات قرار دارد. کاربران می توانند از بین پنج گزینه – تم سبز پیش فرض و همچنین آبی، خاکستری، قرمز و بنفش را انتخاب کنند.

تم چت پیش‌فرض واتس‌اپ تم واbetainfo واتساپ

انتخابگر تم چت جدید واتس اپ در iOS
اعتبار عکس: WABetaInfo

تصویر فاش شده همچنین حاوی قطعه‌ای از متن است که به کاربر اطلاع می‌دهد با انتخاب یکی از تم‌های چت، رنگ و کاغذدیواری – با پس‌زمینه doodle واتس‌اپ با مضمون مربوطه – برای چت‌ها در تلفن او تنظیم می‌شود.

بر خلاف اینستاگرام، تنظیم تم چت فقط برای همان گوشی اعمال می شود. این بدان معنی است که تم پیش‌فرض چت این تنظیمات، تم را در یک چت برای هر دو کاربر تغییر نمی‌دهد – بر خلاف اینستاگرام، که به کاربران اجازه می‌دهد تا مکالمات را بر اساس هر چت قالب‌بندی کنند.

انتظار می‌رود این انتخاب‌کننده تم گپ جدید در آینده و قبل از اینکه به کانال پایدار برسد، برای آزمایش‌کنندگان بتا در iOS عرضه شود. از آنجایی که اکثر ویژگی‌ها در واتس‌اپ برای iOS و اندروید به اشتراک گذاشته می‌شوند، می‌توان انتظار داشت که این ویژگی در نسخه اندروید این برنامه نیز در آینده ارائه شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

منبع