ویژگی دوربین دوگانه اسنپ چت راه اندازی شد تا کاربران بتوانند محتوا را با استفاده از Snapper های جلو و عقب به طور همزمان ضبط کنند.

اسنپ ​​چت‌ترها همچنین می‌توانند موسیقی، استیکر و لنز را در اسنپ‌های خود اضافه کنند

  • دوربین دوگانه دارای چهار طرح شامل عمودی، افقی، تصویر در تصویر و برش است

  • Snapchat خود را باز کنید و یک نماد جدید در نوار ابزار دوربین خواهید دید

  • مثلاً شنبه شب با دوستانتان در حال تماشای یک بازی فوتبال هستید. قبلاً می‌توانستید آنچه را که در تلویزیون می‌گذرد یا واکنش خود را در اسنپ چت ضبط کنید، زیرا فقط می‌توانستید از طریق یک دوربین ضبط کنید. با دوربین دوگانه، می‌توانید آنچه را که در تلویزیون می‌گذرد و عکس‌العمل خود را به طور همزمان ضبط کنید تا دید بهتری از وضعیت خود داشته باشید.

    نحوه استفاده از دوربین دوگانه:

    1. طبق گفته این شرکت، دوربین دوگانه اسنپ چت امروز به صورت جهانی در iOS در دسترس خواهد بود و پشتیبانی از اندروید نیز در چند ماه آینده ارائه خواهد شد. طبق یک پست وبلاگ، مدل‌های آیفون از جمله iPhone XS، iPhone XS Max، iPhone XR، iPhone 11 Pro، iPhone 11 Pro Max، iPhone SE، iPhone 12 Pro و iPhone 12 Pro Max در ابتدا از پشتیبانی برخوردار خواهند شد. همانطور که گفته شد، دوربین دوگانه در اسنپ چت به شما امکان می دهد تا با استفاده از دوربین های جلو و پشت به طور همزمان محتوا را ضبط کنید.

      با یک ضربه ساده، می توانید شروع به ایجاد Snaps و Stories، یا ویدیوهای Spotlight صیقلی با چشم اندازی دو چندان کنید. این شرکت در بیانیه‌ای گفت: دوربین دوگانه روشی خلاقانه برای جامعه ما برای ثبت لحظات هیجان‌انگیز و در عین حال بخشی از خاطره است – مانند حضور در یک جشنواره موسیقی یا لحظات روزمره مانند ماجراجویی‌های آشپزی شما در آشپزخانه.

      اسنپ ​​مادر اسنپ چت همچنین یک برنامه جایزه برای سازندگان Spotlight اعلام کرده است که در آن اسنپ چت‌ترهای واجد شرایطی که اسنپ‌های برتر Spotlight را ایجاد می‌کنند «میلیون‌ها دلار» دریافت می‌کنند. این شرکت گفت: «آنچه را که با دوربین دوگانه می‌سازید در Spotlight به اشتراک بگذارید، یا اگر به سرعت الهام گرفتید، یک Snap یا Story ایجاد کنید.




      منبع

      ویژگی Snapchat Dual Camera روز دوشنبه به عنوان روشی جدید معرفی شد که به اسنپ چت‌ترها اجازه می‌دهد دو منظر را به طور همزمان ثبت کنند. این ویژگی جدید به شما امکان می دهد از هر دو دوربین جلو و پشت به طور همزمان برای گرفتن عکس و فیلم استفاده کنید. این شرکت می گوید دوربین اسنپ یکی از پرکاربردترین دوربین های جهان است. ویژگی Dual Camera با چهار طرح ارائه می شود و Snapchatters می تواند از ابزارهای خلاقانه مانند موسیقی، برچسب ها و لنزها برای تولید محتوا استفاده کند.

      یک دکمه «دوربین تلنگر» وجود دارد که نمای اولیه و ثانویه دوربین را تغییر می دهد

  • روی نماد دوربین دوگانه در نوار ابزار دوربین ضربه بزنید و قبل از گرفتن اسنپ، طرح‌بندی‌های مختلف را امتحان کنید.

  • برای راه اندازی دوربین دوگانه در اسنپ چت، می توانید صفحه دوربین را باز کنید