ویژگی گزارش تاریک وب Google One اعلام شد، دسترسی VPN به کاربران در همه طرح‌ها گسترش یافت

Google همچنین دسترسی VPN را به همه اعضای Google One، از جمله طرح پایه، که از 1.99 دلار در ماه (تقریباً 160 روپیه) شروع می‌شود، گسترش می‌دهد، از امروز شروع می‌شود و در طی چند هفته آینده در سراسر Android، iOS، Windows، عرضه می‌شود. و سیستم های مک در 22 کشور. اگر اعضا در طرح اولیه Google One گنجانده شوند، می‌توانند VPN را با حداکثر پنج مشترک دیگر Google One به اشتراک بگذارند.

VPN – یا شبکه خصوصی مجازی – به عنوان یک لایه امنیتی اضافی عمل می کند، فعالیت اینترنت کاربر را رمزگذاری می کند و از آن در برابر هکرها و اپراتورهای شبکه (که ممکن است شامل ارائه دهنده خدمات اینترنت، حامل یا ارائه دهنده Wi-Fi عمومی باشد) محافظت می کند. همچنین آدرس‌های IP کاربران را از وب‌سایت‌ها و برنامه‌ها پنهان می‌کند، که می‌تواند برای ردیابی فعالیت آن‌ها در طول زمان یا تعیین مکان آن‌ها نیز استفاده شود.

google one dark web report google one dark web report

ویژگی گزارش تاریک وب در Google One
اعتبار عکس: گوگل


از گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای چرخشی یا خنک‌کننده مایع گرفته تا عینک‌های AR فشرده و گوشی‌هایی که می‌توانند به راحتی توسط صاحبان آن‌ها تعمیر شوند، بهترین دستگاه‌هایی را که در MWC 2023 در Orbital دیده‌ایم، پادکست Gadgets 360، مورد بحث قرار می‌دهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

Google One یک ویژگی جدید گزارش تاریک وب را برای کاربران در ایالات متحده راه اندازی کرد. این ویژگی به مشتریان کمک می کند تا اطلاعات شخصی خود را در تاریک ترین گوشه های اینترنت نظارت کنند. این شرکت اکنون دسترسی به VPN توسط Google One را به همه برنامه‌ها گسترش داده است. این سرویس قبلاً فقط برای کاربران مشترک طرح Premium 2TB قابل دسترسی بود. گوگل اخیراً از ویژگی پاک کن جادویی و جلوه‌های HDR برای ویدیوها برای مشترکین Google One و تلفن‌های هوشمند قدیمی‌تر پیکسل پشتیبانی کرده است.

این غول فناوری روز چهارشنبه یک ویژگی جدید گزارش تاریک وب را به همه اعضای Google One در ایالات متحده معرفی کرد. ادعا می شود که به کاربر کمک می کند تا وب تاریک را برای اطلاعات شخصی خود – مانند نام، آدرس، ایمیل، شماره تلفن و شماره تامین اجتماعی – اسکن کند و در صورت یافتن مطابقت به آنها اطلاع می دهد.

گزارش تاریک وب علاوه بر نتایجی که با اطلاعات شخصی کاربران در نمایه نظارت مطابقت دارند، اطلاعات مرتبط دیگری را نشان می‌دهد که ممکن است در نقض‌های امنیتی و نشت داده‌ها یافت شود. اطلاعات موجود در نمایه نظارتی کاربر مطابق با خط‌مشی‌های رازداری Google مدیریت می‌شود و کاربران می‌توانند در هر زمانی ردیابی را حذف یا متوقف کنند. گزارش تاریک وب در چند هفته آینده برای اعضای همه طرح‌های Google One در ایالات متحده در دسترس خواهد بود.

برای جزئیات جدیدترین راه اندازی ها و اخبار سامسونگ، شیائومی، ریلمی، وان پلاس، اوپو و سایر شرکت ها در کنگره جهانی موبایل در بارسلون، از مرکز MWC 2023 ما دیدن کنید.



منبع

هنگامی که ویژگی گزارش تاریک وب فعال است، کاربران اطلاعاتی را که می‌خواهند نظارت کنند را در نمایه نظارت وارد کرده و انتخاب می‌کنند. اگر هر گونه اطلاعات منطبق بر روی تاریک وب کشف شود، این ویژگی به کاربر اطلاع داده و راهنمایی هایی را در مورد نحوه ایمن سازی آن اطلاعات ارائه می دهد. Google به عنوان مثال اشاره می‌کند، اگر شماره امنیت اجتماعی شخصی را در وب تاریک کشف کنند، ممکن است به کاربر توصیه کنند که آن را به عنوان سرقت شده به دولت گزارش کند یا اقداماتی را برای محافظت از اطلاعات اعتباری خود انجام دهد.