پاسخ‌های کاربران آبی توییتر اکنون رتبه‌بندی اولویت‌بندی را در مکالمات دریافت می‌کنند: همه جزئیات


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

علاوه بر این، سایت میکروبلاگینگ امکان آپلود ویدیوهای 60 دقیقه ای را برای کاربران پولی خود نیز اعلام کرد. این ویژگی در حال حاضر فقط در وب توییتر در دسترس است و برای برنامه‌های iOS یا اندروید عرضه نشده است. بر اساس جزئیات اشتراک‌گذاری شده، مشترکین آبی توییتر می‌توانند ویدیویی تا 60 دقیقه با وضوح 1080p را در وب به اشتراک بگذارند. حجم ویدیو باید کمتر از 2 گیگابایت باشد. پیش از این، محدودیت فقط آپلود یک ویدیوی 10 دقیقه ای با حجم کمتر از 512 مگابایت را مجاز می کرد.

طبق جزئیات در درباره Twitter Blue صفحه، مشترکین آبی توییتر اکنون در پاسخ ها نسبت به سایرین با دید بیشتر اولویت خواهند داشت. با این حال، سایت میکروبلاگینگ جزئیاتی در مورد نحوه عملکرد واقعی آن در صورت اسپم ارائه نکرده است.

در نیمه اول دسامبر، ایلان ماسک سرویس اشتراک آبی توییتر را پس از اینکه در اولین تلاش از انبوه حساب‌های جعلی رنج می‌برد، دوباره راه‌اندازی کرد. اولین تلاش تنها 10 روز پس از تصرف 44 میلیارد دلاری ماسک (نزدیک به 3,63,900 کرور) از پلتفرم و به دنبال آن یک دور گسترده اخراج شد.

توییتر چند ویژگی جدید را برای مشترکین پولی خود ارائه کرده است. سایت میکرو وبلاگ نویسی مشترکین پولی خود را در هنگام رتبه بندی در هنگام جستجوها، ذکرها و پاسخ ها اولویت بندی می کند. این به این معنی است که نظرات و تعاملات آنها در مقایسه با اعضایی که پولی ندارند، برای سایر کاربران قابل مشاهده تر است. علاوه بر این، توییتر اخیراً امکان آپلود ویدیوهای 60 دقیقه‌ای را برای مشترکین توییتر آبی ایجاد کرده است. ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر، ماه گذشته در ماه نوامبر وعده داده بود که ویژگی اولویت‌دار را ارائه کند. او گفت که در شکست دادن هرزنامه ها / کلاهبرداری ها کمک خواهد کرد.

اشتراک Twitter Blue برای iOS 11 دلار (تقریبا 910 روپیه) در ماه قیمت دارد، در حالی که کاربران وب باید 8 دلار (تقریبا 660 روپیه) به صورت ماهانه بپردازند. اشتراک پولی دسترسی زودهنگام به ویژگی‌های انتخابی، مانند ویرایش توییت، و دیگر ویژگی‌های جدید را ارائه می‌دهد.